کد مطلب: 

212867
آذری جهرمی در آیین بهره برداری از مرکز عملیات شبکه شرکت مخابرات:

شرکت مخابرات ایران و همراه اول، یک بدنه واحدند/ هیچ چیز جایگاه شبکه ثابت را در دنیا نمی گیرد / جذب 20 میلیون مشترک جزء اولویت های مخابرات باشد

وزیر ارتباطات و‌ فناوری اطلاعات، گفت: شرکت مخابرات ایران و همراه اول، یک بدنه واحدند و همپوشانی فعالیت این دو وزنه ارتباطی کشور، باعث هم افزایی و بهبود فرایندها و خدمات بیشتر می شود.
شرکت مخابرات ایران و همراه اول، یک بدنه واحدند/ هیچ چیز جایگاه شبکه ثابت را در دنیا نمی گیرد / جذب 20 میلیون مشترک جزء اولویت های مخابرات باشد

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس آذری جهرمی در آیین بهره برداری از مرکز عملیات شبکه شرکت مخابرات ایران، گفت: دنیا با سرعت زیادی در حال رشد است و در یک دنیای به هم پیوسته نیازهای مردم همواره به روزرسانی می شود و در این فضایی که هر روز قضاوت و بازخواست می شویم، اصل مهم ارائه درست خدمات و محصولات است.

وی ادامه داد: در برهه ای از زمان اقتضائات ایجاب می‌کرد که در شرکت مخابرات ایران به صورت استانی اقدامات صورت گیرد، اما امروز پیشرفت ها مفاهیم سابق را بی معنا کرده است.

آذری جهرمی مشکلات موجود در شبکه شرکت مخابرات را مشکلات شبکه ارتباطی کشور دانست و اظهار کرد: اگرچه شبکه مادر مخابراتی به شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت گفته می شود اما وزن شبکه شرکت مخابرات از آن کمتر نیست؛ چراکه کل شرکت های FCP که خدمات ADSL ارایه می دهند و شبکه علمی کشور و سازمان های دولتی و‌ خصوصی از شبکه شرکت مخابرات ایران استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه درآمد شرکت مخابرات ایران در حوزه ثابت علیرغم نرخ پایین مکالمه، رشد داشته است، اظهار کرد: از طرفی شرکت مخابرات ایران خصوصی شده و‌ هرچند درخواست داشتیم که برای دوره ای تغذیه سود صورت نگیرد اما سهامداران از سود خود نمی گذرند که البته دلایل منطقی نیز دارند.

آذری جهرمی با اشاره به لزوم سرمایه گذاری سهامداران مخابرات در جهت تحقق پروژه های بلند مدت درآمدزا و موثر، گفت: تحقق این امر و تمایل همه سهامداران به آن مستلزم بهبود بهره وری و تحول در کیفیت و هزینه هاست.

وی اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران و همراه اول، یک بدنه واحدند و همپوشانی فعالیت این دو وزنه ارتباطی کشور، باعث هم افزایی و بهبود فرایندها و خدمات بیشتر می شود.

وی افزود: اقدامات باید به گونه ای باشد تا در هیچ نقطه از کشور، شاهد انتظار مشتریان برای دریافت خدمات و سرویس های مختلف نباشیم و در این مسیر تنها، نتیجه کار، نشان دهنده اقدام سازنده و موثر است.

آذری جهرمی با اشاره به جایگاه مشتری در این چرخه بیان داشت: هیچ چیز جایگاه شبکه ثابت را در دنیا نمی گیرد و لازمه رشد این بخش توسعه مدیاست و باید جذب 20 میلیون مشترک جزء اولویت های مخابرات باشد. متناسب با نیاز مشتری، تنوع سرویس ایجاد و برای هر طیفی از مشتریان امکان سنجی و نیازسنجی شده و خدمات را با توجه به ذایقه و نیاز مشتری ارائه دهید و با جدیت ضامن کیفیت سرویس های ارائه شده به مردم باشید.

وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه هر اقدامی باید منطبق بر سند ملی شبکه اطلاعات صورت گیرد افزود: اطمینان دارم تیم توانمند، متعهد، دلسوز و باپشتکار با توجه به ظرفیت های بالای مخابرات، اقدامات مشابه افتتاح این مرکز جامع و یکپارچه را در برنامه های آتی خود اجرا خواهد کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-05-14 14:05

افزودن دیدگاه جدید