کد مطلب: 

212712

تصویربرداری با Huawei Y7 Prime 2018

از زمان اختراع دوربین، مردم شروع به ثبت، کشف و به اشتراکگذاری لحظات زیبای خود کردند. بدین ترتیب تمامی اتفاقاتی که در اطراف ما رخ میدهد، به نحوی ثبت خواهد شد. این فرایند با رونمایی از اولین گوشی هوشمند به صورت جدیتری دنبال شد. دستگاهی که میتوانست انواع فعالیت روزمره مارا پوشش دهد و علاوه بر آن با کمک دوربین تعبیه شده، تصویربرداری را آسان تر از همیشه کند.
تصویربرداری با Huawei Y7 Prime 2018

سیتنا - برای دستیابی به این مزیت در بعضی از گوشیهای هوشمند باید هزینه زیادی را بپردازید اما این در حالی است که گزینه هایی برای خرید گوشی هوشمند اقتصادی وجود دارد که در کنار تمامی امکانات مدنظر، تصویربرداری مناسبی را در اختیار کاربر قرار میدهد. در حال حاضر اکثر گوشی های هوشمند فعلی دارای یک دوربین در پشت دستگاه هستند. برای مثال، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در سامسونگ J7 2017 و OPPO A83 تصاویری کاملاً عادی را ثبت میکنند. همچنین دوربین جلو بسیار اهمیت پیداکرده است.

Huawei Y7 Prime 2018 دارای دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی به علاوه ۲ مگاپیکسلی است.  دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی با فلاش خودکار به عنوان یک مزیت رقابتی شناخته میشود. تکنولوژی دوربین دوگانه تصاویر بسیار خیرهکننده ارائه میدهد درحالیکه فلاش سلفی اجازه میدهد تا تصاویر شخصی طبیعیتر به نظر برسند. دوربین در نظر گرفته شده بر روی این دستگاه همچنین از حالت AR پشتیبانی میکند که باعث میشود تا عکسبرداری بیشتر از همیشه سرگرمکننده باشد. اکنون همه میتوانند لحظات زیبای زندگی خود را ضبط و به اشتراک بگذارند.

دوربین دوگانه برای تصاویر بهتر

مزیت دوربین دوگانه در پشت دستگاه بسیار واضح است. این دو دوربین میتوانند عمق میدان بیشتری به تصاویر بدهد تا به این صورت در مقایسه با دوربین های تکی از کیفیت به مراتب بالاتری برخوردار باشد.

Huawei Y7 Prime 2018 دارای دوربین عقب 13 مگاپیکسل همراه با 2 مگاپیکسلی است. لنز 13 مگاپیکسل مسئول عکسبرداری است، درحالیکه لنز ۲ مگاپیکسل دارای اثرات بوکه با حداکثر 7 درجه است که امکان پرتره واضح  را فراهم میکند. بنابراین این موضوع واقعاً میتواند مورد توجه قرار بگیرد.

دوربین عقب 13 مگاپیکسلی از ۵ لنز دقیق نوری تشکیلشده است که بهترین جزئیات را در اختیار شما قرار میدهد. با قرارگرفتن فیلتر IR، کاربران عکسهایی بسیار واضح تر را ثبت خواهند کرد.

فلاش Selfie Toning برای تصاویری زیباتر

فلاش دوربین یکی از رایجترین روشها برای افزایش نوردهی و میزان روشنایی تصاویر گرفته شده در محیط کم نور است. بااینحال، فلاش LED معمولی بهاندازه کافی مناسب نبوده زیرا ممکن است رنگ نقرهای و یا رنگ زرد رنگ ایجاد کند و حتی ممکن است با نوردهی اشتباه، نقاطی قرمز را در چشم ثبت کند.

فلاش سلفی باعث میشود نور به طور مساوی بر روی موضوع موردنظر قرار گیرد. تصاویر با دمای رنگ پایدار، جزئیات قابل توجه و رنگ های روشن از اثرات استفاده از فلاش خواهد بود.

اکثر گوشی های اقتصادی دارای نورپردازی خودکار نیستند و تنها از فلش LED معمولی استفاده میکنند، بنابراین کیفیت این دوربین ها ایده آل نیست. HUAWEI Y7 Prime 2018 دارای دوربین جلویی ۸ مگاپیکسل با نورپردازی Selfie tone است که میتواند هوشمندانه میزان روشنایی را تنظیم کند تا تصاویر را طبیعیتر  به ثبت برساند. این را نیز اشاره کنیم که برای تصویربرداری سلفی میتوانید تا ۱۰ درجه از حالت زیبایی استفاده کیند.

HUAWEI Y7 Prime 2018 همچنین دارای نور مادون قرمز است که میتواند نور را برای ارائه  بهتر تنظیم کند. فلاش Selfie tone میتواند به طور خودکار نور را در چهره موضوع تشخیص دهد و هوشمندانه میزان روشنایی را تنظیم کند تا رنگ پوست بهتر ایجاد شود. فلاش Selfie toning دارای یک CRI پیشرفته است که دقت رنگ در ثبت تصاویر را افزایش میدهد.

Huawei Y7 Prime 2018 نشان از تکنولوژی پیشرفته Huawei است. Huawei عکاسی بهتر را به گوشی های میان رده و اقتصادی عرضه میکند. در حال حاضر کاربران میتوانند از عکس هایی باکیفیت بالا لذت ببرند حتی در یک گوشی هوشمند اقتصادی!

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-05-10 12:10

افزودن دیدگاه جدید