کد مطلب: 

212685

سهم بازار جهانی هوآوی در بازار گوشی‌های هوشمند به حدود 12 درصد رسید

Huawei مدتی است در بازار جهانی موفق به رشد و کسب سهم بازار بیشتر به صورت متداوم شده و این امر در سه ماهه اول سال 2018 هم ادامه یافته است.
سهم بازار جهانی هوآوی در بازار گوشی‌های هوشمند به حدود 12 درصد رسید

سیتنا - بر مبنای آخرین گزارش IDC به عنوان سازمانی معتبر در حوزه تحقیقات بازار در دنیا، سهم بازار هوآوی در بازار جهانی گوشی های هوشمند در سه ماهه اول سال 2018 به میزان 10 درصد نسبت به سه ماهه قبل رشد یافته و به میزان 11.8 درصد رسیده است. این اولین بار است که هوآوی موفق شده سهم بازار جهانی 11 درصد را در گزارش های IDC پشت سر بگذارد و نزدیک به 12 درصد شود.

نکته جالب اینکه سهم بازار هوآوی در سه ماهه اول 2018 نسبت به سه ماهه اول 2017 بیش از 13 درصد رشد یافته است و این درحالیست که بر مبنای گزارش IDC رشد برند سامسونگ نسبت به سال قبل در همین زمان بیش از 2 درصد منفی شده است. به این ترتیب بر مبنای این گزارش هم اکنون سهم بازار جهانی گوشی های هوشمند بین سه برند اول به این شکل توزیع شده است که برند سامسونگ 23 درصد، اپل 15 درصد و هوآوی حدود 12 درصد از سهم بازار را مال خود کرده اند.

هواوی طی ماه های اخیر گوشی های موفقی را مانند گوشی های Huawei Mate 10، Huawei nova 3e، Huawei P20 و همچنین Huawei Y7 Prime 2018 به بازارهای جهانی عرضه کرده است که با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران مواجه شده است. این شرکت با در نظر گرفتن تنوع ویژگی های فنی در رده های قیمتی متفاوت تلاش خود را کرده تا بتواند با احترام به همه سلایق و نیازهای متفاوت کاربران به خوبی پاسخ گوی آنها باشد.

در پایان لازم به ذکر است که جزئیات این خبر که بر مبنای ترجمه گزارش آخر IDC است، در سایت این سازمان معتبر در حوزه تحقیقات بازار قابل مشاهده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-05-09 13:37

افزودن دیدگاه جدید