کد مطلب: 

212638

راه‌اندازی سامانه جدید ثبت و پاسخگویی به شکایت‌های مشترکین حوزه ICT

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری، از راه‌اندازی سامانه جدید ثبت و پاسخگویی به شکایت های مشترکین حوزه ICT مبتنی بر مکان نمای جغرافیایی، خبر داد.
راه‌اندازی سامانه جدید ثبت و پاسخگویی به شکایت‌های مشترکین حوزه ICT

به گزارش سیتنا، مجید حقی، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گفت: سامانه جدید ثبت و پاسخگویی به شکایت های مشترکین با هدف بهره‌مندی از نظرات مشترکین برای ارتقای بهبود کیفیت ارایه خدمات، نظارت موثرتر بر عملکرد ارایه ‌دهندگان خدمات، سرعت دادن به رفع اشکالات شبکه‌های ارتباطی، فناوری اطلاعات و پستی راه‌اندازی شده است.

وی، درباره ویژگی های سامانه جدید ثبت و پاسخگویی به شکایات حوزه ICT، تصریح کرد: در سامانه جدید امکان ثبت شکایت ها براساس موقعیت جغرفیایی مکان، نوع سرویس های متداول و به تفکیک ارایه‌دهندگان خدمات وجود دارد.

وی، تصریح کرد: همچنین در این سامانه قابلیت افزودن مستندات شامل تصویر و صوت وامکان پیگیری شکایات با دریافت کد رهگیری و امکان اعلام شکایت با روش های مختلف شامل تماس تلفنی، پست الکترونیکی، پیامک پیش‌بینی شده است.

حقی، افزود: به منظور سرعت دادن به رفع شکایت‌ها از سوی اپراتورها در این سامانه امکان مشاهده شکایت‌های سایر مشترکین از ارایه‌دهندگان خدمات به صورت مکان نمای جغرافیایی و همچنین مشاهده نقطه نظرهای فنی ناظران سازمان در مورد شکایت مشترکان وجود دارد.
مشترکان سرویس های ارتباطی، پستی و فناوری اطلاعات می‌توانند از اینجا به سامانه جدید ثبت و پاسخگویی به شکایت مشترکان دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-05-08 12:19

افزودن دیدگاه جدید