کد مطلب: 

212465

توییت ترامپ درباره پرداخت حق السکوت به بازیگر فیلم های کثیف

رئیس جمهوری آمریکا در سه توئیت پیاپی اعتراف کرد به وکیل شخصی خود، پول داده بوده تا "استورمی دانیلز" هنرپیشه فیلم های غیراخلاقی را که با وی روابط غیر اخلاقی داشت، ساکت کند.
توییت ترامپ درباره پرداخت حق السکوت به بازیگر فیلم های کثیف

به گزارش سیتنا، این اعتراف پس از چند ماه جنجال رسانه ای بر سر ادعای این هنرپیشه فیلم های غیر اخلاقی که مدعی شده بود وکیل دونالد ترامپ پیش از انتخابات ریاست جمهوری امریکا در سال 2016 به وی رشوه داده بود، تا درباره روابط غیر اخلاقی اش با ترامپ سکوت کند، صورت گرفت.

ترامپ درحالی این سه توئیت را منتشر کرد که پیشتر از هرگونه پرداخت پول به این هنرپیشه فیلم های غیراخلاقی اظهار بی اطلاعی می کرد.

بنا بر این گزارش ترامپ با این حال در توئیت های خود تاکید کرد که این پول از طریق ستاد انتخاباتی او به وکیلش برای این موضوع پرداخت نشده است.

بر اساس این گزارش، ترامپ در حساب توئیت شخصی خود نوشته است که 'مایکل کوهن ' مبلغی را ماهانه فارغ از ستاد انتخاباتی، برای یک قرارداد خصوصی بین دوطرف که به 'توافق عدم افشا' و یا 'NDA' معروف است، دریافت کرده است.

ترامپ در توئیت خود نوشت: چنین توافق هایی میان اشخاص مشهور و افراد ثروتمند رایج است که دراین مورد این توافق برای متوقف ساختن اتهام های دروغین و اخاذی توسط دانیلز درباره یک رابطه به کار گرفته شد.

سی ان ان افزود: ترامپ تا پیش از این، پرداخت مبلغ 130 هزار دلار به دانیلز از طریق وکیل خود کوهن را رد و از پرداخت چنین مبلغی اظهار بی اطلاعی کرده بود.

تارنمای خبری سی ان ان 25 بهمن گذشته اعلام کرد که کوهن وکیل شخصی رئیس جمهوری آمریکا در بیانیه ای عنوان کرد که وی در سال 2016 مبلغ 130 هزار دلار به استفانی کلیفورد (مشهور به استورمی دانیلز) پرداخت کرد و سازمان ترامپ و ستاد انتخاباتی وی در این تراکنش دخیل نبوده و به صورت مستقیم یا غیر مستقیم آن را بازپرداخت نکرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-05-04 00:45

افزودن دیدگاه جدید