کد مطلب: 

212382

یزدانیان: زیرساخت‌های لازم برای آسودگی خاطر و آرامش اساتید فراهم شود

رییس دانشکده علمی و کاربردی پست و مخابرات، گفت: برای اینکه اساتید بتوانند تاثیرگذار باشند وظیفه ما بر این است که زیرساخت‌های لازم برای آسودگی خاطر و آرامش خیال آنها را فراهم سازیم.
یزدانیان: زیرساخت‌های لازم برای آسودگی خاطر و آرامش اساتید فراهم شود

به گزارش سیتنا، دکتر وحید یزدانیان در مراسم بزرگداشت روز معلم، گفت: بی نظیر است که وزارتخانه‌ای دارای مجموعه‌ای آموزشی و تحقیقاتی به این گستردگی  باشد و امیدواریم این شایستگی را داشته باشیم که آرامش را برای اساتید این مجموعه فراهم کنیم.

رییس دانشکده‌ی علمی و کاربردی پست و مخابرات، اظهار کرد: اگر بخواهیم اساتیدی تاثیرگذار داشته باشیم باید شرایطی فراهم شود که اساتید دغدغه‌ی معیشت و مسایل روز نداشته باشند.

وی افزود: وجود یک بدنه‌ی آموزشی و دو بدنه‌ی تحقیقاتی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ظرفیت و پتانسیل بسیار بزرگی برای خانواده‌ی این وزارت محسوب می‌شود تا در این راستا ایده‌ها و اهداف توسعه‌ی ICT در کشور محقق شود.

یزدانیان با تاکید بر اینکه اهداف وزارت ارتباطات در حوزه‌ی فناوری با همدلی این سه مجموعه محقق می شود، گفت: همکاری مجموعه‌های دانش بنیان و دانش پایه‌ی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به تحقق اهداف توسعه‌ی ICT  در کشور کمک می‌کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-05-01 15:32

افزودن دیدگاه جدید