کد مطلب: 

212327
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در پاسخ به سوال سیتنا:

توسعه‌ی دولت الکترونیک و توسعه‌ی زیرساخت محتوا و کسب و کار شبکه‌ی ملی اطلاعات در اولویت برنامه‌های سازمان است/ هر آنچه که ارتباطی با این اولویت‌ها ندارد از چرخه‌ی فعالیت سازمان خارج می‌شود

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، گفت: توسعه‌ی دولت الکترونیک و توسعه‌ی زیرساخت محتوا و کسب و کار شبکه‌ی ملی اطلاعات در اولویت برنامه‌های اجرایی این سازمان است.
توسعه‌ی دولت الکترونیک و توسعه‌ی زیرساخت محتوا و کسب و کار شبکه‌ی ملی اطلاعات در اولویت برنامه‌های سازمان است

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر رسول سرائیان، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در نشست خبری با موضوع معرفی راهبردها و برنامه های عملیاتی سازمان فناوری اطلاعات، در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا که چه پروژه هایی در اولویت برنامه های سازمان است؟ گفت: توسعه‌ی دولت الکترونیک و توسعه‌ی زیرساخت محتوا و کسب و کار شبکه‌ی ملی اطلاعات در اولویت برنامه‌های اجرایی این سازمان است.

وی ادامه داد: این دو محور قطعا جزو اولویت‌های کاری ما خواهد بود و هر آنچه که ارتباطی با این اولویت‌ها ندارد از چرخه‌ی فعالیت سازمان خارج خواهد شد.

سرائیان، با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای اجرای دولت همراه در کشور، گفت: هم‌اکنون برخی از خدمات از طریق این پلتفرم و در سامانه‌ی دولت همراه در حال ارائه است. بیشترین خدماتی که مورد مطالبه مردم در این سامانه است، مربوط به خدمات ثبت‌احوال، بهزیستی، وزارت صنعت، معدن و تجارت برای طرح رجیستری و سازمان امور مالیاتی است.

وی افزود: در سامانه‌ی دولت همراه، سازمان‌هایی مانند ثبت‌احوال و تأمین اجتماعی، شرکت پست، وزارت صنعت، معدن و تجارت و رگولاتوری، بیشترین همکاری را با ما داشته است؛ این در حالی است که از بانک مرکزی، گمرک، آموزش و بخش سلامت وزارت بهداشت، بیشترین انتظار همکاری را می‌رود که تاکنون به معنای واقعی محقق نشده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-30 14:14

افزودن دیدگاه جدید