کد مطلب: 

212320

پس از فیس بوک این بار توئیتر اطلاعات کاربرانش را فروخت

توییتر اعلام کرده در سال ۲۰۱۵ دسترسی یک روزه به اطلاعات عمومی کاربرانش را در اختیار شرکتی قرار داده که در رسوایی سوءاستفاده از اطلاعات کاربران فیس بوک همکاری داشته است.
پس از فیس بوک این بار توئیتر اطلاعات کاربرانش را فروخت

به گزارش سینا، فیس بوک در رسوایی اشتراک گذاری اطلاعات کاربران با شرکت «کمبریج آنالایتیکا» بیشترین ضربه را خورد. اما این بدان معنا  نیست که شبکه های اجتماعی دیگر هیچ آسیبی ندیدند.

درهمین راستا توییتر تایید کرده که امکان دسترسی به اطلاعات عمومی را در اختیار الکساندر کوگان از شرکت GSR قرار داده است. اپلیکیشن پرسش و پاسخ این شرکت اطلاعات میلیون ها کاربر فیس بوک را بدون اجازه آنها جمع آوری کرده بود.

به هرحال GSR درسال ۲۰۱۵ میلادی با پرداخت مبلغی اجازه دسترسی یک روزه به اطلاعات توییتر را به دست آورد و نمونه هایی تصادفی از توییت های عمومی افراد در بازه زمانی دسامبر ۲۰۱۴ تا آوریل ۲۰۱۵ را جمع آوری کرد.

البته توییتر اذعان کرده هیچ گونه دسترسی به اطلاعات خصوصی را نداده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-30 10:16

افزودن دیدگاه جدید