کد مطلب: 

212299

بررسی گوشی Huawei nova 3e

همان‌طور که برای بهره‌گیری بهینه از یک اسب خوب، نیاز به یک زین خوب است؛ یک گوشی هوشمند با‌ کیفیت نیز نیاز به یک رابط‌ کاربری قدرتمند برای استفاده حداکثری از سخت‌افزارش دارد.
بررسی گوشی Huawei nova 3e

به گزارش سیتنا، در گوشی Huawei nova 3e با کیفیت ساخت فوق‌العاده و صفحه نمایش FullView با حاشیه بسیار کم آن، طراحی کلی بسیار زیبایی را شاهد هستیم. همچنین هواوی این گوشی را به آخرین نسخه از رابط‌ کاربری خود یعنی EMUI 8.0 مجهز کرده است که این ترکیب نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تجربه کاربری بی‌نظیری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

در مورد سخت‌افزار وسواس داشته باشید!

از آنجایی که سخت‌افزار اساس و زیرساخت یک گوشی‌ هوشمند است؛ هوآوی سرمایه‌گذاری بسیار زیادی از لحاظ وقت و انرژی روی طراحی سخت‌افزار Huawei nova 3e، با توجه ویژه به جزئیات کرده است. در گام نخست، هوآوِی طراحی خاصی را با محوریت یک صفحه‌نمایش ِFullView ِ کم‌حاشیه 5.84 اینچی ( با 5.7 اینچ فضای دید کاربردی ) به کار گرفته است. همچنین، نسبت طول به عرض 19 به 9 تصاویر، تجربه خواندن و بازی کردن و همچنین سرگرمی بهتری را برای کاربر به همراه دارد.

در طراحی ظاهری، Huawei Nova3e از فریم دور فلزی استفاده می‌کند که در ترکیب با پشت و روی گوشی که از شیشه دو و نیم بُعدی (2.5D) با خمیدگی جزئی در کناره‌ها بهره‌مند شده، کیفیت ساخت فوق‌العاده دستگاه را شاهد هستیم. به علاوه، دو شیار ریل ‌مانند بسیار نازک در دو طرف فریم فلزی دور گوشی، باعث شده بتوان از طراحی چند لایه‌ای استفاده کرد که گوشی‌ را از لحاظ دیداری زیبا‌تر و فیزیکی باریک‌تر کرده است.

به منظور برآورده کردن نیازمندی‌های کاربر در بحث عکاسی، Huawei nova 3e به یک دوربین جلویی با سنسور 16 مگاپیکسلی مجهز شده که زاویه دید وسیع‌تری را برای عکاسی فراهم می‌کند. این دوربین همچنین از لنزهای 5 قسمتی پلاستیکی که در این رنج قیمتی بهترین گزینه موجود می‌باشد، برای بهبود حساسیت نوری سنسور استفاده می‌کند.

برآورده کردن کلیه نیازمندی‌های نرم افزاری

اگر سخت‌افزار زیرساخت گوشی‌ هوشمندی باشد، نرم‌افزار در هسته این زیرساخت است. رابط‌کاربری EMUI 8.0 طراحی شده تا تجربه کاربری بهتری را روی Huawei nova 3e شاهد باشیم. اولین مزیت شاخص استفاده از این رابط ‌کاربری، بهبود چشمگیر سرعت و کارایی است. نتیجه تست‌ها نشان می‌دهند که EMUI 8.0 نسبت به EMUI 5.1؛ 12 درصد افزایش سرعت و کارایی، 20 درصد روانی بیشتر در پخش فیلم‌ها، 15 درصد بهبود سرعت پاسخگویی برنامه‌ها و 50 درصد فریم کمتر از دست داده شده، را به همراه دارد.

به علاوه، EMUI جدید به تنظیمات اختصاصی برای بخش ناچ یا همان بریدگی سیاه‌‌رنگ بالای صفحه مجهز شده است. به طور دقیق‌تر، EMUI بهینه شده تا نیازمندی‌ها‌ برای نمایش محتوایات کافی در نوار وضعیت (همان نواری که سیگنال گوشی و باتری را روی آن مشاهده‌ می‌کنید) را با نمایش حداقل 10 آیکون در کنار ناچ برطرف کند. EMUI برای کاربرانی که علاقه‌ای به ناچ ندارند نیز امکان غیرفعال سازی کلی آن قسمت را فراهم کرده است.

گوشی Huawei nova 3e با امکانات بسیاری مانند سیستم یادگیری مستقلی که می‌تواند به طور دقیق رفتار کاربر را برای تجربه‌کاربری بهینه پیش‌بینی کند، پای به میدان گذاشته است. همچنین Nova3e از قابلیت‌هایی نظیر پیمایش شناور، گرفتن اسکرین‌شات (عکس از صفحه) با کشیدن سه نقش انگشت روی صفحه، تقسیم هوشمند صفحه در مواقع نیاز برای جلوگیری از وقفه در فعالیت برنامه کاربر، «Privacy Space 2.0» (فضایی خصوصی برای ذخیره‌سازی اطلاعات شخصی) و دستیار بازی‌ها که ضمن مرتب‌سازی بازی‌ها در یک بخش مشخص، بهترین تنظیمات را حین بازی‌کردن تنظیم می‌کند، برخوردار است.

گوشی هوشمند Huawei Nova3e، طراحی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فوق‌العاده‌اش را در این رده قیمتی به رخ می‌کشد. طراحی سخت‌افزاری عالی، کارایی و سرعت بالای آن را تضمین می‌کند؛ در حالی که نسخه جدید EMUI 8.0 بهترین عملکرد و امکانات را برای این گوشی‌ هوشمند به ارمغان می‌آورد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-29 16:16

افزودن دیدگاه جدید