کد مطلب: 

212228

مدیرکل دفتر نظارت، ارزیابی برنامه ها و امور مجامع وزارت ارتباطات منصوب شد

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، طی حکمی مدیرکل دفتر نظارت، ارزیابی برنامه ها و امور مجامع را منصوب کرد.
مدیرکل دفتر نظارت، ارزیابی برنامه ها و امور مجامع وزارت ارتباطات منصوب شد

به گزارش سیتنا، سیروس موثقی، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی حکمی مهدی فسنقری را به سمت مدیرکل دفتر نظارت، ارزیابی برنامه ها و امور مجامع منصوب کرد.

در این حکم آمده است:
ضروری است با عنایت به ماموریت وزارتخانه در جهت تحقق برنامه های دولت دوازدهم تقدیمی به مجلس شورای اسلامی و قانون برنامه ششم توسعه کشور و اقتصاد مقاومتی و مصوبات شورای عالی فضای مجازی، با اتخاذ رویکرد استراتژیک متناسب با تغییرات ساختاری پیش روی وزارت متبوع، ضمن انتزاع فعالیت های مربوط به امور مجامع، تمهیدات لازم جهت اصلاح کارکردها و ایجاد دفتر مدیریت استراتژیک را مدنظر قرار دهید.

همچنین در این حکم مهندسی مجدد و بهبود پیوسته نهادی، ساختاری، کارکردی و ماموریت های وزارتخانه و دستگاه های تابعه در راستای تحول دیجیتال، انجام تکالیف مستخرج از برنامه ششم توسعه وفق قوانین و مقررات و اسناد بالادستی به عنوان انتظارات معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مدیرکل جدید دفتر نظارت، ارزیابی برنامه ها و امور مجامع ذکر شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-27 23:19

افزودن دیدگاه جدید