کد مطلب: 

211990

کاهش تعرفه اینترنت رایتل برای استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی

کاهش تعرفه اینترنت رایتل برای استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی، به میزان یک سوم تعرفه عادی برای کسانی که بسته ندارند و به میزان یک چهارم تعرفه عادی برای کسانی که بسته دارند، صورت گرفته است.
کاهش تعرفه اینترنت رایتل برای استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی

به گزارش سیتنا، سایت رایتل اعلام کرد: این اپراتور با هدف کمک به تقویت فرهنگ حمایت از خدمات و محصولات بومی که توسط کارآفرینان، سرویس دهندگان و رسانه‌های ایرانی ارایه می‌شوند گام برداشته و اکنون نیز با اجرای ارایه تعرفه به صرفه‌تر برای خدمات‌دهندگان داخلی، در این مسیر سهم موثری داشته است.

رایتل در همین راستا اقدام به کاهش تعرفه خدمات داده برای استفاده از خدمات و محتوای ارایه کنندگان منتخب که در داخل کشور میزبانی شده‌اند نموده و همچنین سقف تعرفه پیام رسان های داخلی مجاز کاربران اپلیکیشن های داخلی به میزان یک سوم سقف تعرفه ترافیک بین الملل کاهش یافته است.

کاهش تعرفه یک سوم سقف تعرفه معادل با کیلوبایتی 0.2 ریال در سیم کارت اعتباری و دیتا و 0.133 ریال در سیم کارت دایمی است. و در صورت مصرف از حجم ترافیک رایتل در قالب بسته، سقف تعرفه به میزان یک چهارم سقف تعرفه ترافیک بین الملل نیز کاهش یافته است.

پیام رسان های اجتماعی واجد شرایط براساس تایید مرکز ملی فضای مجازی به شرح زیر است:

پیام‌رسان اجتماعی بیسفون پلاس، پیام‌رسان اجتماعی سروش، پیام‌رسان اجتماعی آی گپ، پیام‌رسان اجتماعی لنزور و پیام‌رسان اجتماعی جیک و پیکس

به این ترتیب، چنانچه شما مشترک رایتل با استفاده از سرویس داده سیم‌کارت رایتل خود (در قالب بسته یا تعرفه عادی) از پیام رسان های اجتماعی مذکور دیدن نمایید، مشمول این کاهش تعرفه خواهید شد.

اطلاعات بیشتر در https://www.rightel.ir/local-data

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-22 18:12

افزودن دیدگاه جدید