کد مطلب: 

211963

مدیرعامل شرکت زیرساخت: روابط عمومی‌ها سکوت سازمانی را بشکنند

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به سخنان روز گذشته رییس جمهوری، درباره روزه سکوت مدیران دولتی، افزود: روابط عمومی ها نیز سکوت خود را بشکنند و با اطلاع رسانی به موقع و دقیق، نقش کلیدی خود را به بهترین نحو ایفا کنند.
مدیرعامل شرکت زیرساخت: روابط عمومی‌ها سکوت سازمانی را بشکنند

به گزارش سیتنا، صدو چهل و یکمین نشست  هم اندیشی روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به میزبانی شرکت ارتباطات زیرساخت، صبح امروز یکشنبه 2 اردیبهشت ماه، برگزار شد.

در این نشست که در عمارت کلاه فرنگی برگزار شد، عباسی شاهکوه، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به سخنان روز گذشته رییس جمهوری، درباره روزه سکوت مدیران دولتی، افزود: روابط عمومی ها نیز سکوت خود را بشکنند و با  اطلاع رسانی به موقع و دقیق، نقش کلیدی خود را به بهترین نحو ایفا کنند.

به گفته مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، لازم است بخش های دولتی همچون اتاق های شیشه ای باشند تا مردم به درستی و شفافیت، عملکرد آنها را ببینند و در این میان نقش روابط عمومی ها آن است که اقدامات انجام شده را صادقانه به مردم منعکس کنند.

وی با تاکید بر اینکه پنهان کاری در روابط عمومی معنی ندارد، ادامه داد: آنچه را بیان می کنیم باید درست باشد و صداقت همواره در دستور کار روابط عمومی ها قرار گیرد.

عباسی شاهکوه  تصریح کرد: وظیفه روابط عمومی است که ساز وکاری را به مدیران نشان دهد تا بتوانند برای اطلاع رسانی موضوعات حساس، به بهترین نحو عمل کنند و در عین حال بازخوردهای مردم و جامعه را در اختیار آنها قرار دهند.

وی بر اهمیت تبیین و تحلیل اطلاعات تاکید کرد و گفت: با هماهنگی در روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در مجموع یک تیم منسجم تشکیل شود تا با هم افزایی در نهایت، یک سیگنال واحد از سوی این وزارتخانه به جامعه منتقل شود.

وی، با بیان اینکه دانستن حق مردم است، نحوه صحیح اطلاع رسانی را ضروری برشمرد و افزود: ارایه اخبار و اطلاعات درست می تواند فضای شایعه سازی را به حداقل برساند و حاشیه ها را کم کند.

عباسی شاهکوه  با تاکید بر اهمیت ارتباطات درون سازمانی در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: لازم است همکارانی که در این وزارتخانه فعالیت می کنند از فعالیت و اقدامات بخش ها ی مختلف در سازمان های  وابسته به وزارت ارتباطات مطلع باشند تا در صورت نیاز بتوانند از خدمات و امکانات یکدیگر در جهت عملیاتی کردن اهداف سازمانی بهره گیرند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-22 13:41

افزودن دیدگاه جدید