کد مطلب: 

211921

فرقانی به عنوان معاون سرمایه انسانی شرکت مخابرات جایگزین دیانی شد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن تقدیر از زحمات مهندس دیانی، با صدور حکمی مهندس محمد فرقانی را به عنوان معاون توسعه سرمایه انسانی این شرکت منصوب کرد.
فرقانی به عنوان معاون سرمایه انسانی شرکت مخابرات جایگزین دیانی شد

به گزارش سیتنا مهندس سیدمجید صدری در این حکم آورده است: با عنایت به تخصص، تعهد و تجارب مفید و ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران منصوب می شوید. انتظار دارد با حسن تدبیر، پشتکار و تلاش مستمر جهت تحقق مطلوب اهداف و برنامه های شرکت در حوزه مسئولیت خطیر آن معاونت، مجدانه اقدام فرمایید.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اهمیت حوزه منابع انسانی و لزوم توجه جدی به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه استفاده از توان و تخصص داخلی در بخش سرمایه انسانی آورده است: تدوین سند استراتژی منابع انسانی در راستای اهداف کلان شرکت، تدوین و اجرای برنامه های نوین و مفید آموزشی و رفاهی مناسب، عادلانه و موثر از جمله موارد اهتمام معاون جدید سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران خواهد بود.

مهندس صدری در این حکم خواستار اهتمام ویژه نسبت به اتخاذ تدابیر و روش های ابتکاری لازم برای چابک سازی ، تقویت انگیزه و علاقه به خدمت و کار و افزایش بهره وری نیروی انسانی شرکت شده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از مهندس فرقانی خواسته است تا با ارتباط مستمر با کارکنان شرکت و دریافت نظرات و انتقادات کارکنان در راستای تحقق برنامه های شرکت و با هدف ارتقاء سطح رضایت مندی و بهبود روحیه خدمتی سرمایه انسانی کارکنان شریف مخابرات ایران گام بردارد.

اجرای دقیق برنامه ها و مصوبات ابلاغی از سوی مدیرعامل، ارائه به موقع گزارش ها و بازخوردهای لازم و دقت کافی به منظور رفع نارسایی ها و کمبود ها و جبران سریع عقب ماندگی های احتمالی از جمله مهم ترین رئوس مورد تاکید مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این حکم می باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-21 21:31

افزودن دیدگاه جدید