کد مطلب: 

211898

قابلیت‌های گوشی هوشمند HUAWEI P20

ظهور گوشی‌های هوشمند، عصر جدیدی را در عکاسی به ارمغان آورد. مردم از تصاویر به‌عنوان یک زبان جهانی برای برقراری ارتباط استفاده می‌کنند، احساسات خود را بیان می‌کنند و به آنها اهمیت می‌دهند. آنچه اشخاص دوست دارند و به مکان‌هایی که می‌روند، لحظاتی با ارزش برای هر فرد است.
قابلیت‌های گوشی هوشمند HUAWEI P20

سیتنا - با توجه به این روند، تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند به‌طور قابل‌توجهی تلاش می‌کنند تا دوربین‌های پیچیده‌تری برای گوشی هوشمند طراحی کنند تا نیازهای رو به رشد مصرف‌کنندگان را تأمین شود. Huawei درصد زیادی از منابع تحقیق و توسعه خود برای همکاری با شرکت‌های بزرگ در جهت ایجاد فرایندهای جدید در دوربین هزینه می‌کند. این شرکت برای مدت بیش از 10 سال با لایکا، رهبر دنیا در زمینه تصویربرداری جهت ایجاد بهترین دوربین‌های نوآورانه در بازار همکاری طولانی‌مدت ایجاد کرده است. سری HUAWEI P9 تولد اولین دوربین دوگانه با همکاری لایکا بود. امروز Huawei یک هیولای عکاسی دیگر را معرفی می‌کند؛ HUAWEI P20 Pro.

پیکربندی سریع‌ترین دوربین دنیا توسط AI طراحی‌شده است

Huawei P20 Pro اولین گوشی هوشمند دنیا به شمار می‌رود که دارای دوربین سه گانه Leica است. از قسمت‌های اصلی این دوربین می‌توان به حس‌گر 40 مگاپیکسل RGB، حس‌گر تک‌رنگ 20 مگاپیکسلی و یک حس‌گر 8 مگاپیکسل با لنز تله اشاره کرد. به‌صورت کلی شاهد دیافراگم‌های f/1.8، f/1.6 و f/2.4 برای ضبط تصاویر با جزئیات دقیق و واضح هستیم. با طراحی منحصربه‌فرد آن، HUAWEI P20 Pro به بالاترین نمره در تاریخ وب‌سایت شناخته‌شده دوربین DxOMark رسید. HUAWEI P20 Pro با استفاده از فناوری تثبیت‌کننده تصویر چه به‌صورت سخت‌افزاری و چه به‌صورت هوش مصنوعی، تصاویری کاملا واضح را در زمان تصویر برداری یا فیلمبرداری ثبت می‌کند. با استفاده از کرین 970، سری HUAWEI P20 بیش از 500 سناریو را در 19 دسته تعیین می‌کند و به‌طور خودکار تنظیمات دوربین را برای ارائه بهترین تصاویر در هر محیط تنظیم خواهد کرد. دوربین جلو 24 مگاپیکسل اجازه می‌دهد تا کوچک‌ترین جزئیات را حتی در نور کم ثبت کنید و با استفاده از AI شاهد قابلیت نورپردازی پرتره 3D هستیم که تصاویر خروجی شما را بی‌نظیر می‌کند.

بهترین عملکرد عکاسی با نور کم

درحالی‌که چالش اصلی دوربین‌های تلفن هوشمند، عکاسی با نور کم است، HUAWEI P20 Pro به‌راحتی این مانع را پشت سر گذاشته؛ سنسور 40 مگاپیکسلی HUAWEI P20 Pro برای تصاویر واضح‌تر با رنگ‌های واضح و جزئیات بیشتر آماده شده است. HUAWEI P20 Pro جزئیات دقیق‌تر را ارائه می‌دهد که باعث می‌شود گوشی هوشمند برای هر نوع عکس یا فیلم‌برداری در محیط‌های کم‌نور و محیط داخلی آمادگی داشته باشد.

زوم ترکیبی ۵ برابری برای اولین بار در یک گوشی هوشمند

تکنولوژی Hybrid Zoom Huawei نام تجاری جدید نیست؛ در پرچم‌دار قبلی مانند HUAWEI Mate 9، HUAWEI P10 و HUAWEI Mate 10 شاهد این قابلیت بودیم. بنابراین، Huawei P20 Pro اولین گوشی هوشمند Huawei است که از یک حسگر سه برابری برای افزایش قابلیت‌های زوم خود تا 5 برابر و گرفتن عکس‌های زیبا با تمام جزیات استفاده می‌کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-21 15:06

افزودن دیدگاه جدید