کد مطلب: 

211874

جدیدترین لوازم خانگی سامسونگ در نمایشگاه یورو‌کوچینا

شرکت سامسونگ امسال برای اولین بار در نمایشگاه دوسالانه یوروکوچینا (EuroCucina) در شهر میلان ایتالیا شرکت کرد. هدف از حضور در یوروکوچینای ۲۰۱۸ ارتقای شهرت و جایگاه وجهه این برند در میان کاربران و معرفی محصولاتی است که می‌توانند زندگی شما را تغییر دهند.
جدیدترین لوازم خانگی سامسونگ در نمایشگاه یورو‌کوچینا

سیتنا - بی‌کی کانگ، معاون مدیر اجرایی بخش فروش و بازاریابی جهانی لوازم دیجیتال سامسونگ می‌گوید «بسیار خوشحالیم که جدیدترین لوازم خانگی‌مان را برای اولین بار در نمایشگاه یوروچینای میلان به نمایش می‌گذاریم. امیدواریم حضور ما در این نمایشگاه نشان‌دهنده تعهد سامسونگ به نوآوری در حوزه لوازم خانگی و آشپزخانه‌خانه و آسایش همیشگی کاربران در زندگی‌ روزمره‌شان باشد».

نوآوری کاربرمحور با Dual Cook Flex جدید

سامسونگ مجموعه کامل محصولات خانگی خود را در نمایشگاه یوروکوچینا معرفی می‌کند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به اجاق گازهای Dual Cook Flex اشاره کرد. درهای انعطاف‌پذیر این محصول که برای اولین بار در اروپا طراحی می‌شود، به کاربر امکان می‌دهد بدون آنکه هوای گرم داخل بخش پایینی بیرون رفته و روند پخت‌و‌پز مختل شود، به بخش بالایی دسترسی پیدا کند.در عین حال با برداشتن جداکننده، می‌توان بخش‌های بالایی و پایینی اجاق را به شکل یک محفظه یکپارچه برای ظرف‌های بزرگ استفاده کرد.

با استفاده از سیستم پخت دوگانه (Dual Cook) در این اجاق گاز می‌توان چند غذا را بصورت هم‌زمان آماده کرد. برای آماده شدن غذا با بهترین طعم ممکن، کاربر می‌تواند دما و زمان هر بخش را بصورت جداگانه تنظیم کند. این سیستم همچنین از ترکیب شدن بوی غذا در دو بخش جلوگیری می‌کند و در عین حال با کم کردن زمان پیش‌گرم اجاق، در مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی می‌کند.

قابلیت پخت دوگانه در اجاق گاز Dual Cook Flex دارای چندین قابلیت هوشمند است که کاربر پس از دانلود و نصب اپلیکیشن SmartThings روی گوشی خود می‌تواند از راه دور عملیات پیش‌گرم را آغاز کرده و در عین حال بر روند پخت‌و‌پز نیز نظارت داشته باشد. علاوه بر این راهنمای آشپزی (Cooking Guide) دستگاه نیز بهترین حالت، دما و زمان پخت را بر اساس مواد غذایی مورد استفاده و نوع غذا به شما پیشنهاد می‌دهد.

زندگی هوشمندتر با هوش‌مصنوعی و اینترنت اشیا

نمایش عملکرد لوازم خانگی مبتنی بر اینترنت اشیا نیز بخشی از حضور سامسونگ در این نمایشگاه خواهد بود. بازدیدکنندگان از غرفه سامسونگ امکان خواهند داشت تا فناوری‌های منحصربفرد سامسونگ در این حوزه مانند Family Hub و قابلیت‌های آن را از نزدیک دیده و تجربه کنند.

قابلیت اتصال هوشمند اجاق گازهای Dual Cook Flex و جدیدترین نسل Family Hub در تلفیق با Smart Things در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان خواهد بود. فناوری Family Hub سامسونگ روشی ساده و آسان برای اتصال تمامی لوازم خانگی هوشمندتان است که قابلیت‌هایی مانند بیکسبی، برنامه‌ریز غذا، لیست خرید و دستور غذا را نیز پشتیبانی می‌کند.

فناوری و طراحی نوآورانه آشپزخانه

بازدیدکنندگان از غرفه سامسونگ می‌توانند فناوری‌های منحصربفرد این شرکت را در حوزه لوازم خانگی در این نمایشگاه تجربه کنند. این فناوری‌ها شامل دستگاه ظرف‌شویی WaterWall می‌شود که تمامی ظرف‌ها را در هر گوشه‌ای از ماشین که قرار بگیرند بصورت کامل می‌شوید. و یا اجاق‌گاز رومیزی Virtual Flame که امکان کنترل بصری شعله‌ها را به شما می‌دهد. فناوری Twin Cooling Plus سامسونگ هم به شما امکان می‌دهد روند کنترل یخچال و فریزر را روی این نمایشگر مشاهده کنید.

طراحی‌ فوق‌العاده سامسونگ در لوازم خانگی نیز شامل طرح‌های مینیمالیستی با فولاد ضدزنگ سیاه است که باعث می‌شود از لحاظ بصری همه لوازم خانگی این شرکت در آشپزخانه‌ شما مانند یک مجموعه هماهنگ و یکپارچه دیده شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-21 11:54

افزودن دیدگاه جدید