کد مطلب: 

211863

تامین پهنای باند رایگان پیام رسان‌های بومی

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، با اشاره به اینکه یک دهم از خط انتقال و دیتای کشور متکی به استان خراسان رضوی است، گفت: استراتژی شرکت ارتباطات زیرساخت این است که فعالیت‌های ارتباطی را انحصاری نکند تا خدمات با کیفیت و قیمت ارزان ارایه شود.
تامین پهنای باند رایگان پیام رسان‌های بومی

به گزارش سیتنا، دکتر صادق عباسی شاهکوه، در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ارتباطات زیرساخت خراسان رضوی با اشاره به اینکه استان خراسان رضوی یکی از هشت SC در ایران محسوب می شود، گفت: در حدود یک دهم از خط انتقال و دیتا کشور متکی به این استان بوده است و امیدواریم پروژه جدید زیرساخت این استان علی رغم تاثیر نوسانات ارزی موجود تا پایان اردیبهشت در به پایان رسیده و در هفته ارتباطات افتتاح شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای دولت یازدهم تاکنون فعالیت‌های گسترده‌ای در بستر ارتباطی رخ داده است که این امکانات خصوصا در مورد اپراتورها قابل مقایسه با قبل نیست، افزود: استراتژی شرکت ارتباطات زیرساخت این است که فعالیت‌های ارتباطی را انحصاری نکند، بلکه خدمات با کیفیت و قیمت ارزان ارایه شود تا انتخاب برتر و اول تمامی ذینفعان بخش باشد.

عباسی شاهکوه، با اشاره به اینکه این باعث افتخار ماست تا سیاست‌های کشور را به بهترین نحو اجرا کنیم، گفت: در راستای حمایت از کالا و خدمات داخلی هم اکنون امکانات پیام رسان‌های داخلی همچون محل استقرار سرورها، ظرفیت IXP داخلی و پهنای باند و اینترنت را شرکت ارتباطات زیرساخت به صورت رایگان فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه شرکت ارتباطات زیرساخت، هسته اصلی شبکه ملی اطلاعات است، اظهار کرد: لازم است برای پیاده سازی این شبکه آمادگی کامل داشته باشیم و شرایط مناسب برای دارندگان محتوای داخلی را فراهم کنیم.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، همچنین در جمع ایثارگران اداره کل ارتباطات زیرساخت استان خراسان رضوی گفت: در شرایط برابر و یکسان برای انتخاب همکار، همواره اولویت من ایثارگران هستند و با افتخار و علاقمندی تمام این انتخاب را انجام می دهم.

عباسی شاهکوه، با اشاره به این نکته که در بخش های مختلف مجموعه شرکت های تابعه وزارت ارتباطات ایثارگران شمار قابل توجهی هستند، اظهار کرد: این برای ما برکت است ومن اینجا سلام آقای وزیر را خدمت شما عرض می کنم و از تلاش های ارزشمند شما در این شرکت تقدیر و تشکر می کنم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-21 09:51

افزودن دیدگاه جدید