کد مطلب: 

211795
با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان کرمانشاه، صورت گرفت؛

افتتاح مرکز ترانزیت بین الملل قصرشیرین برای مدیریت ارتباطات عراق

وزیر ارتباطات و‌ فناوری اطلاعات با حضور در مرکز ترانزیت بین المللی قصرشیرین، ۱۲۳۵ پروژه‌ی ارتباطی استان کرمانشاه را افتتاح کرد.
افتتاح مرکز ترانزیت بین الملل قصرشیرین برای مدیریت ارتباطات عراق

به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی هدفش از سفر به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه را حضور در میان مردم و لمس مشکلات آنها برای شناخت بهتر جهت برنامه ریزی برای رفع آن دانست و‌ گفت: علاوه بر آن بررسی مشکلات ارتباطی به خصوص در روستاها و تهیه گزارش جمع‌بندی وضعیت پیشرفت اقدامات برای طرح در هیات دولت از اهداف این سفر است.

وی با بیان اینکه اتصال شهرها از طریق زیرساخت شبکه ملی اطلاعات قابل توجه است، به افتتاح مرکز ترانزیت بین المللی در قصرشیرین اشاره کرد و افزود: مدیریت ارتباطات بین الملل عراق در این مرکز صورت می گیرد که امروز افتتاح شد.

آذری جهرمی با اشاره به اینکه از نظر شاخص های ICT استان کرمانشاه قبل از زلزله در رتبه ۲۲ بود، اظهار کرد: با اقداماتی که بعد از وقوع زلزله در این استان و بخصوص مناطق زلزله زده صورت گرفت این شاخص ها حداقل در بین استان های کشور شش یا هفت رتبه ارتقا پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه در دوران زلزله برای برقراری ارتباطات با ظرفیتی بیش از آنچه قبلا بود زحمات کشیده شد، تصریح کرد: از طرف خودم و به نمایندگی دولت از همراهی و همدلی مردم تشکر می کنم. با توجه به اینکه شدیدترین زلزله چند سال اخیر در این استان رخ داد و با حواشی که داشت مدیریت آن بسیار مشکل بود، به استاندار خسته نباشید می گویم.

آذری جهرمی، با اشاره به بازدیدش از مناطق زلزله زده سرپل ذهاب و قصرشیرین، خاطرنشان کرد: در بازدیدی که داشتم علیرغم وجود مشکلات اما می شد احساس کرد که زندگی در جریان است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اذعان به وجود کاستی هایی در منطقه، گفت: با توجه به شرایط منطقه و اتفاقی که رخ داده، طبیعی است که کاستی هایی نیز وجود داشته باشد و امیدوارم مطابق قولی که داده شده اسکان مردم تا شهریور ماه به طور کامل انجام شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-20 09:16

افزودن دیدگاه جدید