کد مطلب: 

211768

صندوق‌های ارز دیجیتال در ماه مارس حدود ۳۰ درصد سقوط کردند

در حالی‌ که ادامه روند نزولی بازارهای ارز دیجیتال، با افزایش قوانین نظارتی بانک‌های جهان بر سرمایه‌های مجازی، تشدید شد، در ماه گذشته صندوق‌های ارز دیجیتال ۲۹.۲ درصد سقوط کردند.
صندوق‌های ارز دیجیتال در ماه مارچ حدود ۳۰ درصد سقوط کردند

به گزارش سیتنا به نقل از رویترز، طبق شاخص جدید شرکت ارائه داده بارکلی‌هج، در حالی‌ که ادامه روند نزولی بازارهای ارز دیجیتال، با افزایش قوانین نظارتی بانک‌های جهان بر سرمایه‌های مجازی، تشدید شده است، در ماه مارس (فروردین) صندوق‌های ارز دیجیتال ۲۹.۲ درصد سقوط کردند.

طبق اعلام بارکلِی‌هِج، شاخص تاجران ارز دیجیتال بارکلِی، پس از ۳ ماه افت پیاپی، تا به این‌جای امسال ۴۳.۱ درصد سقوط کرده است.

شاخص تاجران ارزهای دیجیتال، که در سال ۲۰۱۸ کارخود را آغاز کرد، شاخص وزن معادل درآمدهای ماهیانه ۱۹ صندوق است که بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال را داد و ستد می‌کنند.

در دسامبر ۲۰۱۷ بیت‌کوینِ پرنوسان به بالاترین قیمت تاریخ خود، یعنی ۲۰۰۰۰ دلار، رسید و از آن زمان تا کنون، تا قیمت ۵۹۲۰ دلار هم سقوط کرده است. ظرف چهارشنبه و پنج‌شنبه قیمت بیت‌کوین ۴.۲ درصد جهش کرد و در ساعت ۱۹:۰۱ به وقت تهران، به ۸۲۲۸.۳۸ دلار رسید.

امسال ارزهای دیجیتال با وحشت از قوانین نظارتی و کنترلی سخت‌گیرانه از سوی قانون‌گذاران و نگرانی از این که حباب قیمت آنها در حال ترکیدن است، آسیب دیدند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-19 23:57

افزودن دیدگاه جدید