کد مطلب: 

211736

مرکز خدمات و فروش تلفن همراه سامسونگ در شمال تهران افتتاح شد

شرکت سامسونگ ایران، بزرگترین مرکز خدمات و فروش تلفن همراه را در شمال شهر تهران افتتاح کرد. این مرکز با همکاری "همراه سرویس خاورمیانه" به عنوان نماینده خدمات و "ایما همراه" به عنوان نماینده فروش، در بلوار آفریقا افتتاح شد.
مرکز خدمات و فروش تلفن همراه سامسونگ در شمال تهران افتتاح شد

به گزارش سیتنا، مرکز خدمات موبایل سامسونگ قرار است نسل جدیدی از خدمات را به مشتریان ارائه کند که شامل خدمات رو در رو مشاوره و امکان انتخاب محصولات براساس نیاز و سلایق کاربران است.

خدمات متنوع و متعدد این مرکز در ساختمانی به مساحت حدود ۳۰۰ متر در بلوار آفریقا عرضه خواهد شد. با توجه به فضای بزرگ و طراحی زیبای محیط در این مرکز، علاقه‌مندان قادر خواهند بود تا علاوه بر بهره‌مندی از خدمات پس از فروش، فناوری‌های جدید سامسونگ را تجربه کنند.

به گفته علیرضا توسلی مدیر ارشد بخش موبایل، شرکت سامسونگ با حضور فعال و رسمی در بازار ایران همواره بر آن است که از طریق تامین حداکثری کالا در سطح عرضه، نظارت بر نحوه قیمت‌گذاری، برگزاری جشنواره‌های فروش، توسعه و بهبود شبکه خدمات و فروش و همچنین ارائه خدمات VIP، در راستای حفظ حقوق مصرف کننده اهتمام ورزد.

علیرضا توسلی درباره نقاط تمایز این مرکز، افزود: «در این مرکز، کاربران سامسونگ قادر خواهند بود علاوه بر دریافت خدمات در سطح جهانی، تجربه‌ای لذت‌بخش و در عین حال اطمینان‌بخش را از مراجعه به یک مرکز خدمات و فروش داشته باشند.»

با توجه به موقعیت جغرافیایی این مرکز، دسترسی به آن برای کاربران محصولات سامسونگ در شمال شهر تهران بسیار ساده خواهد شد. از طرف دیگر طراحی این مرکز به گونه‌ای است که علاوه بر مشاوره و خرید محصولات، امکان صحبت رو در رو از نزدیک با کارشناسان ویژه سامسونگ به وجود آمده است.

نامی طهماسی، مدیر ارشد خدمات پس از فروش سامسونگ در ایران نیز گفت: «در راستای سیاست‌ها و استانداردهای جهانی خدمات سامسونگ، در این مرکز ضمن برقراری ارتباطی تاثیرگذار با مشتریان، مدیریت متمرکز خدمات پس از فروش و نظارت دقیق بر درخواست‌ها و فرآیندهای مربوطه این خدمات، گامی منحصر به فرد به سوی افزایش سطح رضایت‌مندی مصرف‌کنندگان برداشته خواهد شد.»

وی با اشاره به برنامه‌های جدید سامسونگ در حوزه خدمات نیز، گفت: «ما با بهره‌گیری از برنامه‌های آموزشی مختلف، با محوریت معرفی محصولات این شرکت، این امکان را برای شما فراهم می‌کنیم تا از دانش کارشناسان مجرب این مرکز بهره‌مند شده و تمامی مراحل تعمیر محصول خود را از نزدیک مشاهده و پیگیری کنید.»

در این مرکز مشتری می‌تواند از مراحل تعمیر محصول خود آگاه شود. کارشناسان ویژه سامسونگ، مشکل محصول را به کاربر اعلام کرده و در صورتی که  ایراد جدی نباشد، تعمیر آن در کمتر از یک ساعت انجام می‌شود. در این مدت، کاربر می‌تواند از دیگر بخش‌های مرکز بازدید کرده و سایر امکانات و محصولات جدید سامسونگ نظیر گجت‌های پوشیدنی و واقعیت مجازی را تجربه کند.

مرکز خدمات و فروش سامسونگ روز چهارشنبه ۲۹ فروردین در مراسمی با حضور مدیران ارشد این شرکت‌ها، جمعی از مدعوین و رسانه‌ها آغاز به کار کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-19 10:54

افزودن دیدگاه جدید