کد مطلب: 

211601

فیلم/ هزینه‌ی سیم‌کارت هدیه‌ی اجباری ایرانسل (+جوابیه ایرانسل)

مجری برنامه‌ی پایش پیرامون گزارش ارسالی یکی از بینندگان در خصوص سیم کارت های هدیه‌ی ایرانسل توضیح داد.
فیلم/ هزینه‌ی سیم‌کارت هدیه‌ی اجباری ایرانسل

به گزارش سیتنا، مجری برنامه‌ی تلویزیونی پایش مردمی در برنامه‌ی 26 فروردین ماه پیرامون گزارش ارسالی یکی از بینندگان توضیح داد: اعلام شد که برای اطلاع از تعداد سیم کارت هایی که به نام شما در سامانه‌ی اپراتوری ثبت شده است به بخش مربوطه مراجعه کنید. در مراجعه مشخص شد که تعدادی سیم کارت به نام بنده ثبت شده است که در اصل سیم کارت هدیه ایرانسل بوده و بدون اطلاع و تایید بنده ثبت و فعال شده است.

در ادامه توضیح داده شد؛ درخواست سوزاندن سیم کارت ها را دادم ولی گفتند که برای سوزاندن هر سیم کارت باید مبلغ 5000 تومان باید بدهید! و گفتند که هدیه‌ای است که اگر نخواهی استفاده کنی باید 5000 تومان وازیر کنی!

مجری برنامه پایش در پایان به شوخی، این اقدام را فرصت درآمدی برای ایرانسل دانست که با ارائه و فعال سازی سیم کارت های هدیه برای مشترکان، بدون تایید و اطلاع آنها نسبت به درآمدزایی اقدام می کند.

جوابیه‌ی ایرانسل

روابط عمومی ایرانسل با ارسال جوابیه‌ی به سیتنا نسبت به انتشار این فیلم واکنش نشان داد که متن آن به شرح ذیل است:

روابط عمومی ایرانسل با تشکر از آن رسانه وزین درخصوص اطلاع رسانی موضوع پیش آمده در راستای شفاف‌سازی موضوع مطرح شده توضیح می‌دهد:
"پروژه ارائه سیم کارت هدیه ایرانسل از 20 ماه قبل به صورت عمومی متوقف شده است. در 10 سال اجرای سراسری این پروژه همواره سیم‌کارت‌های هدیه با تأیید مشترک به صورت کاملاً رایگان ارائه شده و با هیچ‌گونه نارضایتی از سوی مشترکان ایرانسل همراه نبوده است.
مراکز خدمات طبق تعرفه اعلام شده کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به شماره 205 که برای ارائه خدمات به دفاتر پیشخوان خدمات دولت، دفاتر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات دارای مجوز و دفاتر خدمات پس از فروش اپراتورها ابلاغ شده است صرفاً بنابر خدماتی که ارائه می‌دهد هزینه دریافت می‌کنند و هزینه‌ای از سوی اپراتور دریافت نمی‌شود".

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-17 16:54

دیدگاه‌ها

تصویر آرمین از خرم آباد
جوابیه ایرانسل دروغ هست فروشگاه نمایندگی رسمی ایرانسل در خرم آباد بابت هر خط 2500 تومان از بنده دریافت کردن و گفتن برو 21 روز دیگه سلب مالکیت میشه ولی هنوز که هنوز هست نشده
ارسال شده توسط آرمین از خرم آباد در 30 فروردين 97 - 02:37

افزودن دیدگاه جدید