کد مطلب: 

211413

وزیر ارشاد: هنوز برای فیلترینگ تلگرام تصمیمی گرفته نشده است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اظهارات برخی از نمایندگان مبنی بر قطعی شدن فیلترینگ تلگرام گفت: هنوز تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است.
وزیر ارشاد: هنوز برای فیلترینگ تلگرام تصمیمی گرفته نشده است

به گزارش سیتنا، عباس صالحی با تاکید بر لزوم حمایت از پیام رسان‌های داخلی، افزود: در اینکه در حمایت از پیام رسان‌های داخلی اتفاقاتی بیفتد که به توسعه آنها بیانجامد، یک اجماع ملی وجود دارد. در این زمینه در شورای عالی فضای مجازی نیز  این تحلیل مطرح شد که در مقطع فعلی، فضای مجازی شبیه انقلاب صنعتی یک دوره تمدنی جدیدی را آغاز کرده است و اگر بتوانیم در این دوره حضور فعال‌تری در فضای مجازی داشته باشیم، عملاً نقش بیشتری در این دوره جدید تمدنی ایفا خواهیم کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد: فضای مجازی فضایی بسیار متنوع با حوزه‌های گوناگون زیرساختی و کارکردی است که یکی از آنها پیام رسان‌های داخلی هستند.

صالحی تاکید کرد: اینکه به پیام رسان‌های داخلی کمک شود تا بتوانیم در مقطع تمدنی فعلی، فضای داخلی را توسعه دهیم یک رویکرد جدی و قابل توجه در مجموعه نظام است.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا در نهایت تلگرام فیلتر می شود یا خیر، اظهار کرد: برای این موضوع یک سری مراکز تصمیم‌گیری وجود دارد که در نهایت آنها تصمیمات لازم را اتخاد می‌کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین درپاسخ به پرسشی درباره اظهارات برخی از نمایندگان مبنی بر قطعی شدن فیلترینگ تلگرام، تصریح کرد: هنوز تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-14 23:06

افزودن دیدگاه جدید