کد مطلب: 

211358
رییس کمیسیون امنیت ملی و امنیت خارجی مجلس:

فیلترینگ تلگرام، سیاست نظام و موضوعی قابل دفاع و کاملا منطقی است

رییس کمیسیون امنیت ملی و امنیت خارجی مجلس شورای اسلامی، بار دیگر از فیلترینگ تلگرام دفاع کرد و در عین حال از در نظر گرفتن تمهیداتی از جمله جریمه‌ی کسانی که اطلاعات افراد را در فضای مجازی منتشر کنند، خبر داد.
فیلترینگ تلگرام، سیاست نظام و موضوعی قابل دفاع و کاملا منطقی است

به گزارش سیتنا، علاءالدین بروجردی در شورای اداری استان لرستان با اشاره به طرح موضوع  فیلترینگ تلگرام، گفت: این مهم، سیاست نظام و موضوعی قابل دفاع و کاملا منطقی است، تصویب اینترنت رایگان به منظور جابجایی به شبکه‌ی مجازی ایرانی و تحریم شرعی و جریمه برای کسانی که بخواهند اطلاعات افراد را منتشر کنند از جمله تمهیدات در نظر گرفته شده در این مورد است.

وی گفت: در حال حاضر اقتصاد، بحرانی سراسری و دغدغه‌ای ملی به شمار می‌رود که نام گذاری شعار سال تحت عنوان حمایت از کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری فرصت خوبی است که با استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها، نمایشگاه بزرگ صنایع دستی بروجرد، متشکل از رشته‌های مختلف بویژه هنرهای رو به افول شهرستان تشکیل شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با دانشگاه صنعتی شریف در ارتباط با ورشوسازی بروجرد صحبت‌هایی مطرح شده که از فرماندار می‌خواهم با درنظر گرفتن بودجه و تشکیل کمیته تخصصی این مورد مهم را پیگیری کنند؛ چراکه این موضوع در ذیل حمایت از کالای ایرانی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-13 23:18

افزودن دیدگاه جدید