کد مطلب: 

211288
در نخستین سخنرانی برخط مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

همیاری و همدلی کارکنان شرکت مخابرات لازمه‌ی تحقق اهداف در سال 97 است

شرکت مخابرات ایران به عنوان یکی از مهم ترین شرکت‌های زیرساختی کشور در حوزه ارتباطات، تمام تلاش خود را بر حفظ و تقویت ارتباطات پایدار در جای جای این سرزمین قرار داده است که لازمه‌ی تحقق آن، همیاری و همدلی تمام کارکنان شرکت در سراسر کشور، اعم از رسمی، قراردادی و پیمانکاری است تا در نهایت به یک شرکت پیشرو تبدیل شویم.
همیاری و همدلی تمام کارکنان شرکت مخابرات لازمه‌ی تحقق اهداف در سال 97 است

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، سید مجید صدری، در نخستین سخنرانی بر خط، با اشاره بر اینکه هیات مدیره شرکت مخابرات نیز توجه به نیروی انسانی را تکلیف کرده است، اظهار داشت: اولویت ما توجه به دغدغه های تمامی کارکنان است تا بتوانیم نیروی انسانی با نشاط، متخصص و فعال در شرکت داشته باشیم.

وی، با تاکید بر اینکه مسایل کارکنان در چارچوب قانونی حل می شود، گفت: توجه به منابع انسانی را به‌عنوان مهم‌ترین رویکرد و پیش‌فرض تحقق تمام برنامه‌های تحولی شرکت در نظر داریم. نیروی انسانی متخصص و راضی با توجه و حمایت، شکل‌ گرفته و قوام می‌یابد که در نهایت موجب توسعه و تعالی شرکت خواهد شد.

وی با قدردانی از فعالیت تمامی کارکنان در سال 1396، گفت: امیدوارم با همکاری و هماهنگی تمامی حوزه ها در شرکت بتوان به اهداف و برنامه سال 1397 دست یافت.

صدری، با تاکید بر اینکه توسعه سرمایه انسانی و حفظ کرامت کارکنان و افزایش رضایتمندی آن‌ها موجب ارتقاء فعالیت‌های شرکت و افزایش بهره‌وری می شود، اظهارداشت: بدین منظور باید به درونی سازی ارزش های سازمانی مانند نوآوری و خلاقیت کارکنان توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با اشاره به بحث شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری "حمایت از کالای ایرانی" و نقش شرکت مخابرات ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین اپراتور ارتباطی کشور سهم مهمی در عملیاتی شدن این شعار ارزشمند، گفت: شرکت مخابرات ایران به‌ عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خدماتی کشور، عزم خود را بر استفاده از تجهیزات داخلی مخابراتی و نهادینه‌سازی و ارتقای فرهنگ تولید و مصرف کالای ایرانی در بین کارکنان قرارداده است.

صدری، با اشاره به ارایه کیفیت سرویس و پاسخگویی مناسب به مشتریان که در اولویت برنامه‌های شرکت است، خاطر نشان کرد: در راستای اجرایی شدن این مهم در تلاشیم با همیاری کارکنان سرآمد شرکت مخابرات ایران، این اصول پیاده سازی و اجرا شود. چرا که ارائه خدمت خوب و محصول مناسب، رضایت مشتری و در نهایت سودآوری و رضایت سهامداران را به دنبال می‌آورد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نیز با اشاره به نقش ویژه شرکت مخابرات ایران در تامین امکانات مورد نیاز اپراتورها و مشتریان، تاکید کرد: به این منظور برنامه خوبی را در حوزه IT به عنوان زیرساخت داریم که با تلاش همکاران این شرکت حوزه به ثمر خواهد نشست.

وی توجه به نقش انکارناپذیر بانوان در ایجاد تحولات شرکت مخابرات، گفت: ما نیز به‌ عنوان مدیران این شرکت به داشتن چنین سرمایه عظیمی می‌بالیم و در این راستا برای اولین بار در تاریخ شرکت مخابرات ایران مسئولیتی خطیر و ارزشمند را بر عهده بانویی مجرب و توانمند در حوزه تجاری شرکت  قرارگرفت.

صدری، به تعامل مناسب با مجموعه وزارت ارتباطات اشاره کرد و گفت: برای گسترش ارتباطات در کشور و تقویت زیرساخت ها این تعاملات ضروری است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با تاکید بر اینکه شرکت ارتباطات سیار زیر مجموعه این شرکت است، تصریح کرد: باید به دنبال ایجاد همگرایی در حوزه ثابت و سیار باشیم تا بتوانیم باندلی از سرویس های این دو حوزه داشته باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-11 15:05

افزودن دیدگاه جدید