کد مطلب: 

211252

جوابیه‌ی شاتل پیرامون انتخاب اپراتور برتر ارتباطات ثابت کشور

پیرو انتشار خبری به نقل از روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک در سیتنا پیرامون انتخاب اپراتور برتر ارتباطات ثابت کشور، شرکت فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل جوابیه‌ای در اختیار سیتنا قرار داد.
جوابیه‌ی شاتل پیرامون انتخاب اپراتور برتر ارتباطات ثابت کشور

به گزارش سیتنا، در جوابیه‌ای شاتل پیرامون خبری با عنوان "اپراتور برتر ارتباطات ثابت کشور به صورت رسمی اعلام شد" خطاب به سیتنا آمده است:

"گروه شرکت‌های شاتل (گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل)، یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌ی فعال در حوزه‌ی ارایه‌ی خدمات دسترسی به اینترنت و راهکارهای ارتباطی اینترنتی در کشور؛ در آخرین رتبه بندی اپراتور برتر ارتباطات، به همراه شرکت انتقال داده های آسیاتک در یک لایه از تقدیر قرار گرفته اند اما در خبر درج شده با کد مطلب 211217 تنها نام شرکت انتقال داده های آسیاتک به عنوان اپراتور برتر معرفی شده است که این خبر صحیح نیست. بر این اساس، احتراما" مقتضی است طبق ماده 23 قانون مطبوعات، جوابیه زیر برای تنویر افکار عمومی در همان رسانه درج گردد.

سازمان تنظیم ارتباطات و مقررات رادیویی کشور در مراسمی به تاریخ 21 اسفند ماه 1396 اقدام به معرفی ارزیابی، رتبه بندی و انتخاب اپراتور برتر ارتباطات ثابت کشور کرد.
در این رتبه بندی که نتایج آن را در خبر یادشده نیز آورده اید، گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل به همراه  شرکت انتقال داده های آسیاتک مشترکا" بالاترین امتیاز را کسب کرده اند، که در خبر درج شده تنها شرکت انتقال داده های آسیاتک به عنوان رتبه برتر معرفی شده است که این مطلب صحیح نیست.

افزون بر این قابل ذکر است که در همان مراسم، نشان سرآمدی کیفیت (ICTINQA) به شاتل اعطا شد و شاتل تنها فعال ارتباطات در میان همه ی اپراتورها بود که موفق به کسب این تندیس گردید".

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-10 23:47

دیدگاه‌ها

تصویر سید مصطفی بهشتی
باشه شاتل تو هم خوبی حالا چرا گریه میکنی - تو هم بازی - تو هم بهترین
ارسال شده توسط سید مصطفی بهشتی در 22 فروردين 97 - 11:05

افزودن دیدگاه جدید