کد مطلب: 

211240

واگذاری تلفن ثابت در تهران تا پایان اردیبهشت ماه به روز خواهد شد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در مراسم تودیع و معارفه سرپرست مخابرات منطقه تهران، اعلام کرد: واگذاری تلفن ثابت در تمام مراکز مخابراتی منطقه تهران تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری به روز می‌شود.
واگذاری تلفن ثابت در تهران تا پایان اردیبهشت ماه به روز خواهد شد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سیدمجید صدری در این مراسم که امروز سه شنبه 21 فروردین ماه 1397برگزار شد، تصریح کرد: به طور کلی، تمام تلاش مجموعه مخابرات ایران، ارائه بهترین سرویس ها در حداقل زمان ممکن چه در بخش ثابت و چه در بخش دیتا است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، افزود: پتانسیل بالای مخابرات منطقه تهران، همواره تعیین کننده و بسیار مهم است و پیشرفت و توسعه مخابرات منطقه تهران، در سطح کشور نیز بسیار اثرگذار است.

وی، توجه به نیروی انسانی را یکی ازمهم ترین اولویت های مدیریت شرکت مخابرات ایران دانست و افزود: بحث مشتری مداری و نزدیکی مسئولین و مدیران به بدنه کارشناسی شرکت نیز از دیگر رویکردهای شرکت است.

وی، افزود: بر این باور هستیم که با استفاده از ظرفیت ویژه و منحصر به فرد شرکت مخابرات ایران، تحول مهمی در ارائه سرویس ها و تحقق مشتری مداری امکان پذیر است.

مهندس سیدمجید صدری، همچنین از زحمات مهندس عرب هاشمی در در دوران فعالیت در مخابرات منطقه تهران تقدیر کرد و افزود: بخش گسترده ای از فعالیت های مجموعه مخابرات ایران در حوزه تهران پیگیری و اجرا می شود و نقش مخابرات تهران، کاملا استراتژیک و تاثیرگذار است.

در این مراسم، مهندس عرب هاشمی ضمن ارائه گزارشی از دوران فعالیت در مخابرات منطقه تهران، گفت: کارکنان مخابرات منطقه تهران همواره با تلاشی مثال زدنی، پیشران توسعه و خدمت رسانی و اجرای حجم عظیمی از فعالیت ها بوده اند.

گفتنی است در این مراسم، از زحمات مهندس عرب هاشمی، مدیر سابق مخابرات منطقه تهران، تقدیر و مهندس سیدعلی ملک جعفریان به عنوان سرپرست مخابرات منطقه تهران معرفی شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-10 16:32

افزودن دیدگاه جدید