کد مطلب: 

211235

پیام‌رسان‌های داخلی توانایی پیشرفت بسیاری دارند

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، درباره توانایی و ظرفیت پیام‌رسان‌های داخلی، گفت: قطعا فعلاَ کیفیت کار پیام‌رسان‌های داخلی قابل رقابت با پیام‌رسان‌های درجه یک دنیا نیست.
پیام‌رسان‌های داخلی توانایی پیشرفت بسیاری دارند

به گزارش سیتنا، سورنا ستاری در گفت‌وگو با خانه ملت، درباره توانایی و ظرفیت پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی داخلی، گفت: قطعا پیام‌رسان‌های داخلی از نظر کیفیت کاری در شرایط کنونی توان رقابت با پیام‌رسان‌های درجه یک دنیا را ندارند؛ منظور از پیام‌رسان‌های درجه یک ۷ شبکه‌ اجتماعی اصلی جهان است.

ستاری افزود: البته باید این نکته را در نظر گرفت که پیام‌رسان‌های داخلی توانایی پیشرفت بسیاری دارند و در صورتی که به آنها فرصت رشد و شکوفایی داده شود می‌توانند نیاز جامعه مخاطب ایرانی را رفع کنند.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رییس ستاد توسعه فناری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی، در پایان خاطرنشان کرد: آقای جهرمی وزیر ارتباطات و اطلاعات فناوری اقدامات لازم در زمینه رشد و شکوفایی پیام‌رسان‌های داخلی را انجام می‌دهند؛ ما بیشتر به دنبال کمک به شرکت‌های این حوزه هستیم تا این شرکت‌ها بتوانند اقدامات لازم برای ایجاد تکنولوژی و زیرساخت‌های لازم برای ارتقا پیام‌رسان‌های داخلی را انجام دهند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-10 14:50

افزودن دیدگاه جدید