کد مطلب: 

211151
سه انتصاب جدید در شرکت مخابرات ایران؛

انتصاب اولین معاون مدیرعامل زن در تاریخ شرکت مخابرات ایران/ طاهره نجف آبادی، معاون تجاری مدیرعامل؛ ساسان کمیلی زاده؛ سرپرست امور فناوری اطلاعات؛ ملک جعفریان، سرپرست مخابرات منطقه تهران

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، طی احکام جداگانه ای، معاون تجاری، سرپرست امور فناوری اطلاعات و سرپرست مخابرات منطقه تهران را منصوب کرد.
انتصاب اولین معاون مدیرعامل زن در تاریخ شرکت مخابرات ایران/ طاهره نجف آبادی، معاون تجاری مدیرعامل؛ ساسان کمیلی زاده؛ سرپرست امور فناوری اطلاعات؛ ملک جعفریان، سرپرست مخابرات منطقه تهران

به گزارش سیتنا، از سوی مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، خانم طاهره مهدیه نجف آبادی به عنوان معاون تجاری مدیرعامل، ساسان کمیلی زاده به عنوان سرپرست امور فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران و سیدعلی ملک جعفریان به عنوان سرپرست مخابرات منطقه تهران منصوب شدند.

در همین حال، مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در اینستاگرامش نوشت: در هر گوشه‌ای از این خاک، مردان و زنان غیور، با همتی بلند و گام‌هایی استوار، اثری ماندگار برای پیشرفت ایران و ایرانی خلق می‌کنند و آوازه‌ بسیاری از آنان نه تنها در ایران که در جهان نیز پیچیده است و حضورشان در عرصه‌های مختلف، نشان از توانمندی و نقش‌آفرینی مؤثر دارد.
از آغاز ورود به شرکت مخابرات ایران همواره بر توجه و اهتمام به منابع انسانی، به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه شرکت تأکید داشتم و امروز نیز همچنان بر همان عهد پایبندم.
در این میان از نقش انکارناپذیر بانوان در ایجاد تحولات نمی‌توان غافل شد که آنان با دستی انسان‌پروری و با دستی دیگر جهان داری می‌کنند و وجودشان مایه مباهات و افتخار است.
شرکت مخابرات ایران نیز با داشتن چنین سرمایه عظیمی به خود می‌بالد و نقش والای آنان را قدر می‌داند و بنا به شایستگی و توانمندی همین بانوان، عرصه را برای آنان گشوده است.
افتخار دارم که بگویم در سال جدید بر همین اساس، در اولین قدم تحولی در سطح مدیران ارشد شرکت ایجاد نموده و برای اولین بار در تاریخ شرکت مخابرات ایران مسئولیتی خطیر را بر عهده بانویی مجرب و توانا گذاشتم. این اقدام مهر تأییدی است بر قابلیت‌های ستودنی آنان که با باور خود همواره منشأ ثمرات ارزنده در ابعاد گسترده‌اند. امیدوارم همه بانوان توانمند،‌ با تکیه‌بر همت و اراده مثال‌زدنی خود، خالق آثاری ماندگارتر برای سربلندی وطن باشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3 (3 رای)
سیتنا 5
2018-04-08 21:14

افزودن دیدگاه جدید