کد مطلب: 

211127

دغدغه‌ی اصلی مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران چیست؟

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، تاکید کرد: نیروی انسانی امروز و بازنشستگان فردا، هر دو سرمایه تکرار نشدنی سازمان محسوب می‌شوند که جذب توان، استعداد و ظرفیت و پیش از آن جلب رضایت آن‌ها، باید اولویت مهم اقدام و عمل ما باشد تا چشم‌انداز روشنی داشته باشیم و این موضوع همواره دغدغه اصلی مدیریت هست و خواهد بود.
دغدغه‌ی اصلی مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران چیست؟

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری در اینستاگرامش نوشت:

در آغازین روزهای سال نو و در دیدار نوروزی با همکاران عزیز در مجموعه مخابرات ایران، مسائل مختلفی مطرح شد و با همراهان خود در شرکت به دیدار نشستم.
شرکت مخابرات ایران در سال جدید همان اهداف تعریف‌شده را پی می‌گیرد و البته امسال با توجه به شعار حمایت از کالای ایرانی، بیشتر و مصمم‌تر برای حمایت از تولیدات داخلی قدم برمی‌دارد و ناگفته پیداست که به‌عنوان بزرگ‌ترین اپراتور ارتباطی کشور، سهم مهمی در تحقق و عملیاتی کردن آن داشته و دارد.
همچون گذشته کیفیت ارائه سرویس و پاسخگویی به مشتریان، سرخط برنامه‌های شرکت است و باید در این مهم و در راستای تحقق شعار سال، با تلاش و تعصب کارکنان سرآمد باشیم که رضایت کارکنان، مشتریان و سهامداران در پیاده‌سازی این امر نهفته است.
ارائه کار خوب، محصول مناسب و رضایت مشتری و در نهایت سودآوری و رضایت سهامداران را به دنبال دارد. پس چرخه و زنجیره تلاش جمعی و مستمر را حفظ می‌کنیم و باز تأکید می‌کنم نیروی انسانی امروز و بازنشستگان فردا، هر دو سرمایه تکرار نشدنی سازمان محسوب می‌شوند که جذب توان، استعداد و ظرفیت و پیش از آن جلب رضایت آن‌ها، باید اولویت مهم اقدام و عمل ما باشد تا چشم‌انداز روشنی داشته باشیم و این موضوع همواره دغدغه اصلی مدیریت هست و خواهد بود.
امسال را با نیرو، اراده، ایده، نشاط و انگیزه مضاعف شروع کنیم و این انرژی مثبت را به اطرافیان خود سرایت دهیم. امیدوارم سالی سرشار از اجرای برنامه‌های عالی برای همه ما باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-08 08:47

افزودن دیدگاه جدید