کد مطلب: 

211060
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت:

شرکت زیرساخت به عنوان ابزار اصلی حاکمیت، هسته اصلی شبکه ملی اطلاعات است

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، گفت: با توجه به الزامات سند شورای عالی فضای مجازی، شرکت زیرساخت به عنوان ابزار اصلی حاکمیت، هسته اصلی شبکه ملی اطلاعات می باشد و نقش اصلی را در توسعه زیرساخت های ارتباطی فضای مجازی کشور دارد.
شرکت زیرساخت به عنوان ابزار اصلی حاکمیت، هسته اصلی شبکه ملی اطلاعات است

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر عباسی شاهکوه، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در مراسم دیدار نوروزی با مدیران و کارکنان این شرکت، اظهار کرد: ابتدا لازم است از کلیه همکاران تهران و استان ها و 146 نفری که در پایان سال  بازنشسته شده و در این جا حضور ندارند قدردانی و تشکر نمایم.

وی با اشاره به اهم اقدامات انجام شده در سال گذشته در ارتباط با پایداری شبکه ارتباطی کشور گفت: خوشبختانه با تلاش و اقدامات شبانه روزی که در این بخش صورت گرفت، در سال 96 شبکه ارتباطی مان پایدار بود و اختلال خاصی گزارش نشد.

دکتر عباسی همچنین تصریح کرد: بایستی پایداری شبکه به طور کامل پایش شود تا بتوانیم سرویس های فنی را با بهترین کیفیت ارائه دهیم چرا که شرکت زیرساخت متولی شبکه های مادر مخابراتی کشور است و باید تلاش کنیم شبکه ای که در اختیار ماست به نحوی از نظر کیفیت و کمیت توسعه یابد که استفاده از آن برای مشتریان اقتصادی باشد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت افزود: با توجه به ماهیت حاکمیتی شرکت می بایست با کمک شما همکاران عزیز تلاش کنیم نیازهای اپراتورها و ظرفیت های درخواستی آنها با بهترین کیفیت و قیمت تامین شود.

وی گفت: با توجه به الزامات سند شورای عالی فضای مجازی، شرکت زیرساخت به عنوان ابزار اصلی حاکمیت، هسته اصلی شبکه ملی اطلاعات می باشد و نقش اصلی را در توسعه زیرساخت های ارتباطی فضای مجازی کشور دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشریح جایگاه و اهمیت نیروی انسانی در محقق شدن اهداف سازمانی و رعایت شایسته سالاری در انتصابات تاکید کرد: باید از نیروی انسانی به عنوان سرمایه اساسی حمایت و صیانت کرده و مسائل و مشکلات آنان بررسی و به رفع نیازهای آنان  توجه ویژه داشته باشیم.

دکتر عباسی مبحث ترانزیت و جذب مشتری در بخش بین الملل را از برنامه های شرکت ذکر کرد و گفت: از همه همکاران می خواهیم با جدیت و تلاش بیشتر ما را در تحقق  اهداف برای افزایش ظرفیت ترانزیت بین الملل یاری کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-06 23:40

افزودن دیدگاه جدید