کد مطلب: 

211002
مدیرعامل شرکت ملی پست ایران:

رشد 11 درصدی درآمد شرکت ملی پست در سال 96/ ایجاد ساختار متوازن و سازماندهی مناسب نیروها در اولویت سال جاری شرکت پست

مدیرعامل شرکت ملی پست با بیان اینکه این شرکت در سال گذشته با جابه جایی 500 میلیون مرسوله از نظر درآمد 11 درصد رشد نسبت به سال قبل از آن داشت، گفت: هرگاه به جوانان اعتماد کردیم حقیقتا نتیجه مطلوبی به دست آمد و امیدواریم با کمک جوانان خوش فکر و خلاق در سال 97 اتفاقات خوبی برای صنعت پست کشور رقم بخورد.
رشد 11 درصدی درآمد شرکت ملی پست در سال 96/ ایجاد ساختار متوازن و سازماندهی مناسب نیروها در اولویت سال جاری شرکت پست

به گزارش سیتنا، حسین نعمتی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم دید و بازدید نوروزی با کارکنان این شرکت با بیان اینکه ایجاد ساختار متوازن و سازماندهی مناسب نیروها در بخش های مختلف از اولویت های اساسی شبکه پستی در سال جاری است، گفت: با توجه به برنامه های تدوین شده در سال گذشته امیدواریم بتوانیم چالش های سال جاری را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی اقدامات اساسی در بحث ساختار در شبکه پستی را برای طراحی شبکه ای هوشمند و فکور ضروری دانست و افزود: صرف ارایه سرویس های متنوع بدون در نظر گرفتن جوانب امر می تواند آسیب زننده باشد.

نعمتی با اشاره به اینکه شرایط را باید به گونه ای فراهم کنیم که فضا برای نوآوری، خلاقیت و استفاده از همه فرصت ها فراهم شود، اظهار کرد: اطمینان دارم با مباحثی که در مدیریت شکل گرفته، می توانیم شبکه ای مقتدر و توانمند در ارایه خدمات پستی ارایه کنیم.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هدف نهایی شبکه پستی را خدمت به مردم و تسهیل در کار هموطنان و ایجاد رفاه و آسایش برای آنان عنوان کرد و ادامه داد: هزینه ای که از مردم اخذ می کنیم باید در قبال ارایه سرویس و خدمت با کیفیت و مطلوب از سوی ما به عنوان یک شبکه حاکمیتی صورت گیرد.

رییس هیات مدیره شرکت ملی پست، با تاکید بر ارایه عملکرد قابل قبول شبکه پستی در عرضه خدمات پایه که انحصارا در اختیار دارد، تصریح کرد: بهبود عملکرد شبکه پستی مرهون زحمات و تلاش های تمامی مدیران و کارکنان شرکت ملی پست در سنوات گذشته است.

مدیرعامل شرکت ملی پست با ارایه آماری از وضعیت عملکرد این شرکت در سال گذشته گفت: شبکه پستی در سال گذشته توانست 500 میلیون مرسوله را جابجا کند و به لحاظ مالی با 11 درصد رشد درآمد عملکرد مناسبی نشان داد که امیدواریم با تمهیدات صورت گرفته در سال جاری شاهد رشد دو برابری در زمینه درآمد باشیم.

نعمتی با بیان اینکه در دوره کنونی اعتقاد بر این است که تکریم همکاران باید از اولویت های مسوولان شبکه پستی باشد، اظهار کرد: همانطور که در ابتدای قبول مسوولیت قول دادم، موضوع ارتقای معیشتی و رفاهی کارکنان پست مورد توجه قرار گرفت که خوشبختانه این امر با کمک تمامی کارکنان و مدیران و صد البته حمایت های مقام عالی وزارت به انجام رسید.

وی با اشاره به اعطای پروانه اپراتور های بخش خصوصی پست در پایان سال گذشته افزود: شرکت ملی پست به عنوان قدیمی ترین ابزار ارتباطی و با دارا بودن ظرفیت ها و استعدادهای فراوان همچنان نقش پررنگی در ارایه خدمات پستی خواهد داشت که حتی بخش خصوصی هم می تواند از امکانات آن بهره مند شود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه همواره شعار هایمان باید ناظر به واقعیت و حقیقت باشد، تصریح کرد: اگر شعار یا تبلیغی از سوی ما مطرح می شود باید قبل از هر چیز عملی بودن آن را در نظر بگیریم.

رییس هیات مدیره شرکت ملی پست استفاده از ظرفیت و توانمندی جوانان را بویژه در بخش های مدیریتی و تصمیم سازی از دیگر برنامه های شبکه پستی برشمرد و خاطر نشان کرد: هرگاه به جوانان اعتماد کردیم حقیقتا نتیجه مطلوبی به دست آمد و امیدواریم با کمک جوانان خوش فکر و خلاق در سال 97 اتفاقات خوبی برای صنعت پست کشور رقم بخورد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-04 20:10

افزودن دیدگاه جدید