کد مطلب: 

210287
به دنبال افشاگری در شبکه های اجتماعی؛

"رسوایی جنسی" مسابقات دختر شایسته ونزوئلا را معلق کرد

اتهام دریافت پول و روابط جنسی با دختران رقابت‌کننده در مسابقات زیبایی ونزوئلا، ادامه این رقابت‌ها را متوقف کرده و منجر به آغاز تحقیقات در این زمینه شده است.
"رسوایی جنسی" مسابقات دختر شایسته ونزوئلا را معلق کرد

به گزارش سیتنا به نقل از بی بی سی، این افشاگری‌ها را نخستین‌بار دختران شایسته پیشین ونزوئلا در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند. آنها می‌گویند شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها در ازای دریافت پول از دولت‌مردان و تجار متمول به درخواست‌های جنسی آنها تن می‌داده‌اند.

در پی بالاگرفتن این افشاگری‌ها ادامه رقابت‌های دختران و پسران شایسته ونزوئلا متوقف شده و برگزارکنندگان آن گفته‌اند تحقیقات داخلی در این زمینه آغاز شده است.

ماجرا از سال گذشته و یک پرونده مبارزه با مفاسد اقتصادی شروع شد که طی آن بازرسی از یک شرکت نفتی دولتی آغاز و در جریان آن چند نفر بازداشت شدند.

پس از آن بود که چند نفر از دختران شایسته دوره‌های قبلی لب به افشا گشودند و مدعی شدند برخی از دختران شرکت‌کننده در مسابقات زیبایی از محل اختلاس‌های دولتی سود می‌برده‌اند.

در واکنش به این اتهام‌ها که در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های ونزوئلا بازتاب گسترده ای داشت، سازمان برگزارکننده مسابقات دختر شایسته ونزوئلا رسما اعلام کرد که همزمان با تعلیق مسابقات امسال، تحقیقات داخلی در زمینه فساد را بررسی می کند و به دنبال پیدا کردن هرگونه رابطه یا اقدامی است که موازین اخلاقی و حرفه‌ای این مسابقات را نادیده گرفته باشد.

همزمان مرکز آزمون و پذیرش متقاضیان شرکت در این مسابقات که در کاراکاس، پایتخت ونزوئلا دایر بود هم تعطیل شده است.

ونزوئلا که دریک سال گذشته بالاترین نرخ تورم جهان را داشته و وضعیت اقتصادی و معیشیتی آن با بحران بی‌سابقه‌ای روبروست یکی از موفق‌ترین کشورها در مسابقات بین‌المللی "ملکه زیبایی جهان" است.

این کشور که ۳۲ میلیون جمعیت دارد تاکنون هفت بار برنده مسابقات دوشیزه دنیا شده و شش عنوان دوشیزه بین‌الملل هم به دختران این کشور رسیده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-03-23 04:35

افزودن دیدگاه جدید