کد مطلب: 

210272

سرویس ارتباطی ویژه‌ی رایتل به بیمه شدگان تأمین اجتماعی

رایتل به‌عنوان عضوی از خانواده بزرگ تامین اجتماعی، شرایط ویژه ای را برای برخورداری از خدمات نوین ارتباطی برای این خانواده فراهم آورده‌است.
سرویس ارتباطی ویژه‌ی رایتل به بیمه شدگان تأمین اجتماعی

به گزارش سیتنا، به موجب این طرح، بیمه‌شدگان تامین اجتماعی می‌توانند سیم‌کارت اعتباری با بسته آغازین فوق‌العاده به مدت ۱۲ دوره ۳۰ روزه شامل ۳۶۰ روز تماس صوتی درون شبکه و ۲۴ گیگابایت اینترنت را به صورت رایگان دریافت کنند.

چنانچه جزو بیمه‌شدگان تامین اجتماعی (دارای دفترچه بیمه تامین اجتماعی) هستید، می‌­توانید با ثبت نام در این طرح ویژه علاوه بر بهره‌مندی از پوشش سراسری با کیفیت ۳G و ۴G رایتل، از تعرفه مناسب، بسته‌های مصرفی ارزان، متنوع و بسته‌های ترکیبی استثنایی رایتل نیز استفاده کنید.

جزییات بیشتر بسته‌ آغازین سیم‌کارت‌ اعتباری طرح ویژه تامین اجتماعی در زیر آمده‌است:

لازم به ذکر است هدایای هر دوره فقط قابل استفاده در همان دوره است.

نحوه ثبت‌نام:

بیمه شدگان تامین اجتماعی با ارائه کد بیمه و کارت ملی خود می‌توانند برای دریافت سیم کارت اعتباری این طرح از روش‌های زیر اقدام کنند:

سامانه ثبت نام و خرید

فروشگاه‌های رایتل

نکته ضروری اینکه، استفاده از تمامی هدایای بسته آغازین سیم‌کارت‌های رایتل (شامل تماس صوتی، پیامک و اینترنت) تنها در مناطق تحت پوشش نسل‌های نوین شبکه تلفن همراه رایتل امکان‌پذیر است؛ در مناطق خارج از پوشش‌دهی رایتل، استفاده از خدمات پایه، شامل تماس صوتی، پیامک و اینترنت تحت پوشش خدمت رومینگ ملی (شبکه نسل دوم/2G اپراتورهای میزبان) و مطابق تعرفه‌های عادی شبکه رایتل (خارج از بسته) میسر است.

تمامی سیم‌کارت‌های ارایه‌ شده مشمول طرح دریافت سیم‌کارت هدیه است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-03-22 17:41

افزودن دیدگاه جدید