کد مطلب: 

210186

اعلام اولویت برنامه‌های سال آینده‌ی شرکت ملی پست

سال آینده برای شرکت ملی پست، سالی همراه با تحولات جدی و اتفاقات بزرگ خواهد بود. حضور دو اپراتور خصوصی، در صحنه رقابت صنعت پست، زمینه ساز ساماندهی این بخش در کشور خواهد بود و بی شک آنچه بیش از هر موضوع دیگری حائز اهمیت است، ارتقاء سطح کیفی خدمات دریافتی توسط مشتریان و توسعه صنعت پست کشور است.
اعلام اولویت برنامه‌های سال آینده برای شرکت ملی پست

به گزارش سیتنا، مهندس نعمتی، معاون وزیر ارتباطات، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در پیامی به مناسبت آغاز سال جدید، اعلام کرد:

مسیر حرکت و فعالیت های صورت گرفته در انتهای سال 1396، با شروع تغییر در رویکردها و تبیین فضای حاکم در شرایط رقابتی پیش رو و به ویژه با سرلوحه قراردادن اصل زنده و حرکت آفرین توجه و حفظ کرامت های انسانی شکل گرفت. مطمئن هستم در سال جدید با استعانت از پیشگاه خداوند متعال و با تکیه بر تفکر سیستمی، مدیریت علمی، توجه ویژه به رعایت اصل مشتری مداری و توجه به نیازهای مشتریان و همچنین تعامل سازنده با همه فعالین بخش پست، آینده ای بسیار روشن و پر فروغ برای صنعت پست کشور محقق خواهد شد و با حرکتی هوشمندانه در مسیر توسعه، علاوه بر کسب موفقیت های داخلی، مرزهای توانمندی را گشوده و در عرصه بین الملل نیز بسیار فعال تر از گذشته، شبکه پستی را در دنیا نام آور سازیم.

سال آینده برای شرکت ملی پست، سالی همراه با تحولات جدی و اتفاقات بزرگ خواهد بود. حضور دو اپراتور خصوصی، در صحنه رقابت صنعت پست، زمینه ساز ساماندهی این بخش در کشور خواهد بود و بی شک آنچه بیش از هر موضوع دیگری حائز اهمیت است، ارتقاء سطح کیفی خدمات دریافتی توسط مشتریان و توسعه صنعت پست کشور است. طبعاً در مجموعه معظم شرکت ملی پست نیز علاوه بر توجه ویژه برای راهبری و اجرای دقیق وظایف تعریف شده برای این شرکت در قانون اساسنامه، ضرورت تلاش مضاعف برای تمرکز بر شناسایی نیاز مشتریان، طراحی سرویس های ارزش افزوده، ارائه خدمات باکیفیت و همزمان کاهش هزینه های مشتریان، بیش از پیش نمایان است.

تعلق خاطر به این شبکه عظیم ارتباطی و رفع نگرانی های کارکنان و ارتقاء سطح معیشت آنان، یکی از اهداف مدنظر در قبول این مسئولیت خطیر بود. بر این امر واقفم که همکارانم ضمن انجام سخت ترین وظایف در حوزه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سفره ای کوچک تر از سایر کارکنان این وزارتخانه دارند. این مهم با تأکید مقام عالی وزارت مبنی بر توجه بیشتر به معیشت کارکنان شبکه پستی، به وظیفه ای جدی برای مسئولان پست بدل شده است. اما راه بهبود معیشت، تلاش هوشمندانه و ارائه خدمت باکیفیت است و از این رو در این جایگاه تمام همت خود را برای جلب رضایت شما خوبان به کار خواهم بست.

شبکه پستی باید به سان قدمتش، در تحول و تغییر نیز زبانزد جامعه بوده و سکاندار خوبی در عرصه ارتباطات باشد، بنابراین با یکدیگر عهد می بندیم؛ در آغاز سال نو، خود مصداق عینی «حول حالنا» بوده و در برابر مردم همواره پاسخگو باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-03-20 01:25

افزودن دیدگاه جدید