کد مطلب: 

210173

برقراری ارتباطات 23 روستای اندیمشک با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه سفر خود به استان خوزستان، با حضور در منطقه الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک، وضعیت ارتباطات در مناطق روستایی و محروم این شهرستان را از نزدیک پیگیری کرد.
برقراری ارتباطات 23 روستای اندیمشک با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی در ادامه سفر به استان خوزستان با توجه به گزارش هایی مبنی بر مشکلات ارتباطی در مناطق روستایی شهرستان اندیمشک دستور رفع مشکلات مذکور را صادر کرد و امروز برای پیگیری و برقراری ارتباطات، در منطقه روستایی الوار گرمسیری این شهرستان حضور یافت.

وی در جلسه شورای اداری بخشداری الوار گرمسیری که در محل سیاه چادر عشایر این منطقه برگزار شد با اشاره به تفاوت وضعیت ارتباطات در مناطق روستایی و شهری در این منطقه، گفت: امروز 23 روستا از روستاهای شهرستان اندیمشک تحت پوشش خدمات ارتباطی قرار گرفتند و 19 روستای دیگر هم تا پایان اردیبهشت ماه به بهره برداری می رسد.

آذری جهرمی تصریح کرد: برای بقیه مناطق شهری و روستایی اندیمشک نیز کمیته ای متشکل از سازمان تنظیم مقررات، مخابرات منطقه واپراتورها  تشکیل می شود و با تامین اعتبارات تا پایان شهریورماه سال 97 این مناطق نیزدر شهرستان اندیمشک مشکل ارتباطی این مناطق رفع می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-03-19 18:15

افزودن دیدگاه جدید