کد مطلب: 

210146

اعلام اولویت‌های کاری سازمان تنظیم مقررات در سال 97

"در سال آینده ضرورت توسعه بازار و تحقق اهداف تعیین شده در این خصوص، بحث تحول دیجیتال و ضرورت آمادگی و همراهی با این موضوع مهم، تغییر رویکرد و نظارت کاراتر با استفاده از فناوری‌های نوین و در راستای بهبود کیفیت خدمات از موضوعات مهمی است که در سازمان در اولویت کاری قرار گرفته است".
اعلام اولویت‌های کاری سازمان تنظیم مقررات در سال 97

به گزارش سیتنا، مهندس فلاح، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پیامی نوروزی، اعلام کرد:

سال ۹۶ برای صنعت ICT کشور سال پر رونقی بود و به رغم همه مشکلات و ناملایمات بین‌المللی، ذینفعان این صنعت توانستند با تکیه بر خلاقیت و ارایه خدمات کیفی‌تر و مناسبتر، رشد خیره کننده‌ای را تجربه کنند.

در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز تکمیل پوشش نسل سوم و چهارم در همه شهرهای کشور، اجرای طرح ثبت گوشی تلفن همراه، تغییر رویکرد در تعرفه‌گذاری خدمات ثابت، بهبود نظارت، صدور پروانه اپراتورهای پستی غیردولتی و... از جمله اقداماتی بود که در کارنامه سازمان رقم خورد.

زلزله کرمانشاه و کرمان، غرق شدن سانچی و سقوط هواپیمای آسمان و سایر حوادث تلخ در سالی که گذشت، کام همه ایرانیان را تلخ کرد و ضرورت تلاش بیشتر برای غلبه بر محدودیت هایی که چنین جان انسان های بیگناه را می‌بلعد، به همه ما یادآوری کرد.

در عین حال زندگی فردی و اجتماعی تک تک ما لبریز از خاطرات خوشی است که ما را به هم و به آینده بهتر پیوند می زند.

تردیدی نیست که در سال ۹۷، روزهای دشواری پیش روی همه قرار خواهد داشت. حتی اگر صنعت ICT بتواند رشد خود را در سال آتی تکرار کند، همه فعالان این حوزه به ویژه خانواده بزرگ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کاری بس دشوار در تنظیم‌گری روابط میان ارکان و اجزای صنعت به عهده دارند و رعایت حقوق و مصالح مردم در عین حمایت از توسعه بیشتر بخش، مسئولیتی سنگین در پرتحول‌ترین صنعت کشور است.

در سال آینده ضرورت توسعه بازار و تحقق اهداف تعیین شده در این خصوص، بحث تحول دیجیتال و ضرورت آمادگی و همراهی با این موضوع مهم، تغییر رویکرد و نظارت کاراتر با استفاده از فناوری‌های نوین و در راستای بهبود کیفیت خدمات از موضوعات مهمی است که در سازمان در اولویت کاری قرار گرفته است.

نوروز، سنتی که در دل ما ایرانیان ریشه دارد، همواره یادآور این پیام بوده است که "تغییر" بخش لاینفک کائنات است و همه چیز پیوسته در حال تغییر. ما با الهام از این دگرگونی حال جهان، آرزو می کنیم که تغییرات پیرامون ما، روزگار بهتری را برای همه ایرانیان رقم زند و امیدوارم  ضمن توفیق خدمت به مردمان ایران اسلامی، زندگی یکایک شما سرشار از سرافرازی و سعادت باشد و با امیدی تازه در دل، سال نو را آغاز کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-03-19 00:34

افزودن دیدگاه جدید