کد مطلب: 

210137
عضو هیات رییسه‌ی کمیسیون فرهنگی مجلس، در گفت‌وگو با سیتنا:

اقدام شرکت مخابرات در قطع همکاری با مشاوران خارجی شایسته تقدیر است/ امید است این کار به دور از شعار زدگی و کاملا عملگرایانه باشد

عضو هیات رییسه‌ی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، پیرامون ارزیابی عملکرد مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران در قطع همکاری با مشاوران خارجی این شرکت، اظهار داشت: اقدام انجام شده در شرکت مخابرات ایران شایسته تقدیر است و امید است به دور از شعار زدگی و کاملا عملگرایانه اقدام شده باشد.
اقدام شرکت مخابرات در قطع همکاری با مشاوران خارجی شایسته تقدیر است/ امید است این کار به دور از شعار زدگی و کاملا عملگرایانه باشد

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون ارزیابی عملکرد مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران در قطع همکاری با مشاوران خارجی این شرکت، گفت: پیشرفت و آبادانی کشور نیازمند همدلی و مشارکت تمام اقشار جامعه به ویژه نخبگان، به منظور استفاده و بهره گیری از تخصص و تجربه‌ی آنها در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است.

دبیر اول کمیسیون فرهنگی مجلس، ادامه داد: ارتباط دو سویه بین نخبگان و دانش آموختگان دانشگاهی و مسوولان ذی‌ربط در دستگاه‌ها و در سطوح مختلف مدیریتی و تصمیم گیری، یکی از ارکان مهم مدیریت صحیح است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس، تصریح کرد: بر این اساس بهره گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های علمی و ارزشمند و جوانان کشور می تواند اقدامی مهم، هم برای افزایش مشارکت جوانان و فرهیختگان در سرنوشت کشور باشد و هم موجب نخبه پروری و گردش و جذب توان نقطه نظرات نخبگان باشد تا از پدیده‌ی خروج نخبگان کاسته شود.

ذوالقدر در پایان افزود: در همین راستا اقدام انجام شده در شرکت مخابرات ایران شایسته تقدیر است و امید است به دور از شعار زدگی و کاملا عملگرایانه اقدام شده باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-03-18 17:02

افزودن دیدگاه جدید