کد مطلب: 

210093
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با سیتنا:

مهندس صدری از مدیران توانمند حوزه‌ی ICT است/ منتظر ادامه‌ی تصمیمات مهم مدیرعامل جدید شرکت مخابرات هستیم

عضو هیات رئیسه‌ی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ارزیابی عملکرد مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران در دو ماه مدیریت این شرکت، گفت: مهندس صدری از مدیران توانمند حوزه‌ی ICT هستند و ما منتظریم که در ادامه‌ی مسیر مدیریتی هم از ایشان تصمیمات مهم و خوبی ببینیم.
مهندس صدری از مدیران توانمند حوزه‌ی ICT هستند/ منتظر ادامه‌ی تصمیمات مهم مدیرعامل جدید شرکت مخابرات هستیم

دکتر "سعید باستانی" در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون ارزیابی عملکرد مدیریت عامل جدید شرکت مخابرات ایران و انتظاراتی که از شرکت مخابرات می‌رود، گفت: مهندس صدری از مدیران توانمند حوزه‌ی ICT هستند و ما منتظریم که در ادامه‌ی مسیر مدیریتی هم از ایشان تصمیمات مهم و خوبی ببینیم.

باستانی، ادامه داد: باید هم در توسعه‌ی شبکه و هم پوشش تلفن ثابت و همراه در مناطقی که دسترسی کافی وجود ندارد اقدامات لازم انجام شود و خدمات رسانی بیشتری به مردم صورت گیرد.

عضو هیات رئیسه‌ی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در عین حال بر نظارت بیشتر مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران بر این مجموعه تاکید کرد.

باستانی، گفت: شرکت مخابرات ایران خدمات دهی بیشتری به مردم داشته باشد و با توجه بر اینکه این شرکت در حال حاضر شرکتی خصوصی است، بخش حاکمیتی که در واگذاری دیده شده است باید قوی تر عمل کند تا بهتر دیده شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-03-17 16:47

افزودن دیدگاه جدید