کد مطلب: 

210002
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در گفت‌وگو با ماهنامه نسل چهارم تاکید کرد:

استفاده از ظرفیت‌های موجود در ارائه سرویس‌های باندل و متنوع از یک درگاه واحد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تشریح مدل کسب ‌و کار شرکت مخابرات ایران، گفت: استفاده از ظرفیت‌های موجود به‌منظور استفاده از سرویس‌های باندل و متنوع از یک درگاه واحد از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت است که منجر به هم‌افزایی بیشتر، تجمیع مشتریان و ارائه محصولات و سرویس‌های به‌روز خواهد شد.
استفاده از ظرفیت‌های موجود در ارائه سرویس‌های باندل و متنوع از یک درگاه واحد

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ماهنامه نسل چهارم، اولویت‌های مجموعه مخابرات را در بخش‌های مختلف، تشریح و بر لزوم سرعت بخشیدن به فرایندها به‌منظور تحقق اهداف پیش بینی شده تأکید کرد.

مشروح پاسخ های مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به سوال های خبرنگار ماهنامه نسل چهارم به شرح ذیل است:

در راستای همگرایی ثابت و سیار چه اقداماتی انجام‌شده است و تا چه میزان این همگرایی در استفاده مشترک از منابع مؤثر می‌باشد؟

ایجاد و طراحی یک مدل کسب‌وکار که در چارچوب آن‌هم افزایی ثابت و سیار، تجمیع مشتریان و ارائه محصولات و سرویس‌های باندل شده محقق شود در دستور کار است. همچنین، توسعه زیرساخت‌ها، توسعه خدمات و محصولات، رشد بازار، مهندسی فرایندها و مشتری مداری از اولویت‌های مهم شرکت است، به‌منظور استفاده از ظرفیت‌های فراوان شرکت، در حال طراحی و تشکیل کمیته‌های مشترک به جهت تحقق هم‌افزایی و همگرایی بین حوزه‌های ثابت و سیار هستیم.

در راستای امکان استفاده حداکثری از منابع شرکت مخابرات ایران برای دارندگان پروانه‌های FCP، چه تفاهم‌نامه‌هایی منعقدشده و در راستای تعامل با شرکت‌های خصوصی چه برنامه‌هایی دارید؟

در این مورد با استفاده حداکثری از منابع زیرساختی و مذاکره با همه دارندگان پروانه‌های FCP در چارچوب مصوبه 260 سازمان تنظیم مقررات، با شرکت‌های شاتل و های‌وب قرارداد همکاری منعقد شده است تا تمام شرکت‌های خصوصی امکان ارائه خدمات در کلیه بخش‌های ارتباطات سیمی و کابلی را داشته باشند.

هدف از این مصوبه و اجرای آن، رقابتی کردن هرچه بیشتر بازار، تسهیل در ارائه خدمات، تحقق مشتری مداری و رعایت عدالت ارتباطی است.

نگاه شرکت مخابرات ایران به حوزه تولید داخل چگونه است و در چه بخش‌هایی از توان شرکت‌های داخلی و خارجی استفاده می‌شود؟

اولویت ما استفاده حداکثری از توان تولیدکنندگان در حوزه ارتباطات است، به‌ویژه با حمایت از کسب‌وکارهای داخلی و صنایع دانش‌بنیان و حمایت از توان علمی و تولیدکنندگان داخلی به دنبال گسترش بازار داخلی ارتباطات کشور و تحقق اشتغال‌زایی مطابق با مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی هستیم. ضمن اینکه به‌کارگیری دانش شرکت‌های خارجی در صورت نبود محصول مشابه داخلی با رعایت مقررات امکان‌پذیر می‌باشد.

از آنجا که حفظ شأن و کرامت مشتریان و کارکنان همیشه مورد تأیید و تأکید جنابعالی می‌باشد، در این راستا چه برنامه‌هایی دارید؟

مهم‌ترین اصل موردنظر در مدیریت جدید شرکت مخابرات ایران، توجه هرچه بیشتر به کرامت والای نیروی انسانی به‌عنوان سرمایه‌های اصلی شرکت می‌باشد، به این منظور به پرداخت حقوق کارکنان در زمان مقرر در هر ماه، استفاده هر چه بیشتر از نیروهای جوان و کارآمد در امور مدیریتی و همچنین توجه روزافزون به نیروهای بخش خصوصی به کارگرفته شده در شرکت مخابرات ایران نگاه ویژه‌ای خواهیم داشت. همچنین ارائه برنامه‌های آموزشی متناسب با اهداف شرکت به جهت تقویت سرمایه انسانی مجموعه مخابرات و دانش‌افزایی‌های موردنیاز کارکنان اجرا خواهد شد.

در مورد بهبود وضعیت کارکنان پیمانکاری و شرکتی چه برنامه‌هایی دارید؟

در مورد استفاده از دانش و تجربه کارکنان پیمانکاری در حوزه‌های مربوط، برنامه‌های مدونی در حال تدوین می‌باشد. ضمن آن که با طراحی و اجرای یک برنامه‌ مدون برای بهبود وضعیت معیشت کارکنان پیمانکاری تلاش خواهد شد تا مدیریت واحدی بر این شرکت‌ها اعمال شود تا شأن و کرامت انسانی تمام کارکنان حفظ و افزایش یابد.

در مورد ارائه سرویس‌های دیتا و ارزش‌افزوده چه برنامه‌هایی دارید؟

در سال 1397 اولویت تجاری خود را توجه جدی‌تر به افزایش کیفیت محصولات، خدمات پس از فروش و مشتری مداری قرار خواهیم داد ضمن اینکه تلاش ما بر این است تا خدمات خود را به همه شهروندان با قیمت مناسب ارائه دهیم.

این توسعه هم در بخش سرویس‌های قدیمی وهم در بخش فیبرنوری و سرویس‌های جدید اعمال خواهد شد.

در مورد وضعیت کاهش زمان واگذاری تلفن ثابــت چــه برنامــه هایی دارید؟

واگذاری تلفن ثابت با توجه به زیرساخت‌های آن باید به‌روز شود. توسعه تلفن ثابت به‌سرعت در حال انجام است و بسیاری از تجهیزات مخابرات که در گمرک بوده به‌سرعت ترخیص شده و پس از گذشت یک پروسه چند ماهه می‌توان اقدامات انجام‌شده در بخش تلفن ثابت را ارتقا داد تا در نهایت، طبق برنامه های پیش بینی شده، واگذاری تلفن ثابت در سطح کشور به‌روز شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-03-15 08:02

افزودن دیدگاه جدید