کد مطلب: 

209988

رونق بازار پستی کشور با بهره گیری از فناوری اطلاعات

مدیرکل بازاریابی و طراحی محصول شرکت ملی پست، گفت: در سال های اخیر، سیاست های توسعه بازار در شرکت ملی پست به سمت استفاده بیشتر از ظرفیت های فناوری اطلاعات سوق پیدا کرده است.
رونق بازار پستی کشور با بهره گیری از فناوری اطلاعات

به گزارش سیتنا، گنجی افزود: با افزایش نقش فناوری اطلاعات و اقبال عمومی به استفاده از این حوزه، معاونت فنی شرکت ملی پست نیز در بخش سرویس ها و خدمات بازار خود سعی کرده تا حد ممکن از ظرفیت های موجود در این زمینه استفاده کند و امکان ارایه خدمات به مردم را از این کانال  میسر سازد.

وی با اشاره به نقش کلیدی پست در خدمت رسانی به مردم و شرکت های بزرگ، اظهار داشت: در سال گذشته وظیفه مهم و کلیدی بر عهده پست گذاشته شده که همان خدمت رسانی و نظارت بر ارسال کالا از سوی شرکتها در بستر فناروی اطلاعات به مشتریان است، به همین دلیل در حال حاضر یکی از مهم ترین فعالیت های پست، ارتباط با شرکت های بزرگ تامین کننده کالا و مشتریان نهایی (B 2 C) می باشد که موفقیت های قابل توجهی نیز به دست آمده است.

او ادامه داد: در سال 96 در بخش ارتباط با شرکت های بزرگ و مشتریان نهایی، تفاهم نامه ها و قراردادهای زیادی منعقد شده و یا در حال مذاکره می باشد که می تواند در بخش اجرا و خدمت رسانی، علاوه بر کاهش قابل توجه هزینه ها، افزایش سرعت در ارسال مراسلات و در نهایت رضایت مندی مشتریان را به همراه داشته باشند.

مدیرکل بازاریابی و طراحی محصول با اشاره به نمونه های موفقی از این خدمت در سطح کشور، گفت: شرکت های فناوری محور از قبیل دیجی کالا یا او بار که در زمینه ارسال کالا و یا حمل و نقل در کل کشور فعال می باشند به کمک همکاری با پست خدمت رسانی خود را در سطح وسیع تر، دقیق تر و کم هزینه تر انجام می دهند و مشتریان نهایی نیز با اطمینان بیشتری از این کسب و کارهای اینترنتی، تقاضای خدمت می کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-03-14 15:33

افزودن دیدگاه جدید