کد مطلب: 

209939

دستیار جوان معاون توسعه‌ی مدیریت، پشتیبانی و امور هماهنگی وزیر ارتباطات منصوب شد

معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و امور هماهنگی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، طی حکمی «علی سامانی» را به سمت دستیار جوان منصوب کرد.
دستیار جوان معاون توسعه‌ی مدیریت، پشتیبانی و امور هماهنگی وزیر ارتباطات منصوب شد

به گزارش سیتنا، مهدی راسخ، معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و امور هماهنگی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی سامانی را به سمت دستیار جوان خود منصوب کرد.

در حکمی که به همین مناسبت صادر شده، آمده است:

"در راستای اجرای سیاست های دولت محترم تدبیر و امید و در زمینه استفاده بهینه از ظرفیت های منابع انسانی جوان و تاکیدات مقام عالی وزارت مبنی بر زمینه سازی و ایجاد فرصت برای جوانان فرهیخته و متخصص و نظر به شایستگی، خدمات مفید و ارزشمندتان، جنابعالی را با حفظ سمت سازمانی به عنوان «دستیار جوان معاونت توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی» منصوب می‌نمایم.

انتظار می رود ضمن برقراری ارتباط نزدیک و صمیمی با نیروهای جوان شاغل در حوزه معاونت توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی، حوزه ستادی وزارت و استان ها تعامل و هماهنگی مستمر با شورای دستیاران امور جوانان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تلاش و مساعی لازم را جهت ارایه راهکارهای خلاقانه و راهبردی در حوزه فعالیت و با پیگیری مجدانه و بهره گیری از نقطه نظرات و پیشنهادات آنان، زمینه تقویت و ارتقای جوانان توانمند و افزایش کارایی و اثربخشی در راستای تحقق اهداف و برنامه های تعیین شده به عمل آورید."

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-03-13 12:42

افزودن دیدگاه جدید