کد مطلب: 

209936

ارائه‌ی بسته‌های رومینگ ویژه‌ی ایرانسل برای مسافران نوروزی

ایرانسل برای سفرهای نوروز مشترکان خود، بسته‌های ویژه و رایگان رومینگ بین المللی ارائه کرده است.
ارائه‌ی بسته‌های رومینگ ویژه‌ی ایرانسل برای مسافران نوروزی

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، به مشترکانی که تا پایان فروردین سال 97  به کشورهای ترکیه، آذربایجان، قزاقستان، افغانستان، افریقای جنوبی، قبرس، چین، اتریش، آلمان، لهستان، لوکزامبورگ، چک، تایلند و ایتالیا سفر می‌کنند روزانه 10 مگابایت اینترنت رومینگ رایگان ارائه می‌شود. مشترکانی که قصد سفر به کشورهای ذکر شده را دارند می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری *1111*8# از این بسته‌ها استفاده کنند. همچنین مشترکان می‌توانند با ارسال عدد 175 به شماره 555 از فهرست اپراتورهای مجاز در کشورهای مورد نظر اطلاع پیدا کنند.

علاوه بر این، ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، در دو بخش با توجه به مقصدهای مدنظر مشترکان خود بسته‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است. مشترکانی که قصد سفر به کشورهای افریقای جنوبی، آلمان، افغانستان، اتریش، اوگاندا، ایتالیا، بلژیک، تایلند، ترکیه، جمهوری چک، چین، سوئد، قبرس، قزاقستان، کامرون، لوکزامبورگ، مجارستان، نیجریه و یمن را دارند با شماره گیری کد دستوری  *1111*3*2# می‌توانند از این بسته‌های ویژه بهره بگیرند. همینطور مشترکانی که قصد سفر به کشورهای امارت متحده عربی، اندونزی، روسیه، عراق، سوئیس، قطر، کره جنوبی، دانمارک، استرالیا و گرجستان را دارند می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری  *1111*3*1# از بسته‌های ارائه شده استفاده کنند.

ایرانسل، با 51 کشور و 69 اپراتور رومینگ نسل 4 یا 4G  و با 149 کشور و 273 اپراتور رومینگ نسل 3 یا 3G خود را گسترش داده است.

مشترکان ایرانسل که قصد سفر به خارج از کشور دارند، می‌توانند با ارسال نام کشور مقصد (به فارسی یا انگلیسی) به شماره 555 و یا مراجعه به صفحه رومینگ وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/roaming  و با جست‌وجوی کشور مقصد، از برقراری خدمات رومینگ و تعرفه خدمات رومینگ با اپراتورهای کشور مد نظرشان آگاهی و اطمینان پیدا کنند.

ایرانسلی‌ها برای فعال‌سازی خدمات رومینگ باید پیش از خارج شدن از ایران از طریق شماره‌گیری کد دستوری *1111*1#از سیم کارت خود و یا با استفاده از نرم افزار کاربردی «ایرانسل من» اقدام کنند.

همچنین در طول سفر امکان افزایش شارژ و مدیریت حساب ایرانسلی، از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۷* و یا استفاده از نرم افزار کاربردی یا نسخه‌ وب «ایرانسل من» به نشانی my.irancell.ir  امکان‌پذیر است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-03-13 11:33

افزودن دیدگاه جدید