کد مطلب: 

209933

فرش آبی سامسونگ برگزار می‌شود

شرکت سامسونگ الکترونیکس برای اولین خریداران گوشی‌های پرچمدار جدید خود مراسم ویژه «فرش آبی» را برگزار می‌کند.
فرش آبی سامسونگ برگزار می‌شود

سیتنا - در این مراسم که روز چهارشنبه  ۲۳ اسفند در ۴ شهر بزرگ ایران برگزار می‌شود، به اولین خریداران گلکسی S9 و  S9+ از ۳ تا ۱۰ میلیون ریال تخفیف خرید گوشی اهدا می‌شود.

پرچمداران جدید سامسونگ هفته اول اسفندماه در کنگره جهانی موبایل MWC ۲۰۱۸ معرفی شدند.

این گوشی‌ها برای نخستین بار پیش از بسیاری از بازارهای جهانی وارد بازار ایران شدند. گلکسی‌های جدید سامسونگ در دو مدل ۵.۸ اینچی S9 و ۶.۲ اینچی S9+ طراحی و عرضه شده‌اند.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مراسم فرش آبی در فروشگاه بزرگ چارسو و مایکروتل پلاس (بازار موبایل) در تهران در  ساعت ۱۰ صبح و پس از آن در فروشگاه مگا مال تهران، مایکروتل پلاس کرج،  لاله پارک تبریز، خانه موبایل مشهد و فروشگاه مرکزی اصفهان در ساعت ۱۸ بعد از ظهر برگزار می‌شود. در این مراسم بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ نفر اول صف در هر فروشگاه قرعه‌کشی خواهد ‌شد و در مجموع به بیش از ۲۰۰ نفر تخفیف‌های ۱۰، ۷ ، ۵ و ۳ میلیون ریالی خرید گلکسی S9 و  S9+تقدیم می‌شود.

در فروشگاه بزرگ چارسو مراسم قرعه‌کشی بین ۵۰۰ نفر اول صف انجام ‌شده و به ۷۰  نفر جایزه داده می‌شود.

گلکسی S9 نخستین گوشی هوشمندی‌ است که دوربین آن از دیافراگم دوگانه سود می‌برد. به کمک این قابلیت که عملکردی همانند مردمک چشم انسان دارد، میزان نور ورودی در محیط‌های کم نور و تاریک یا پرنور کنترل می‌شود تا عکس‌هایی شفاف، واضح و بی‌نقص به ثبت برسد.

فیلمبرداری فوق‌ آهسته با نرخ ۹۶۰ فریم در ثانیه، ساخت ایموجی‌های شخصی به کمک واقعیت افزوده (AR) و تجهیز اسپیکرهای استریوی قدرتمند برند AKG به فناوری Dolby Atmos بخش دیگری از قابلیت‌های کم‌نظیر گلکسی‌های S9 و  S9+را تشکیل می‌دهد.

علاقه‌مندان می‌توانند روز ۲۳ اسفند ماه با حضور در ۷ فروشگاه منتخب سامسونگ ضمن آزمودن شانس خود برای دریافت تخفیف‌های ارزشمند خرید گوشی از نزدیک با ویژگی‌ها و قابلیت‌های گلکسی S9 و  S9+آشنا شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-03-13 10:32

افزودن دیدگاه جدید