کد مطلب: 

209847

اپراتورهای خصوصی پست پروانه فعالیت خود را دریافت کردند

همزمان با سالگرد تاسیس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و در مراسمی اپراتورهای خصوصی پست پروانه فعالیت خود را دریافت کردند.
اپراتورهای خصوصی پست پروانه فعالیت خود را دریافت کردند

به گزارش سیتنا، امروز دوشنبه و با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت های ترن پارت تیپاکس و پست پیشگامان بادپا پروانه فعالیت خود را به عنوان اپراتورهای خصوصی پست دریافت کردند.

بر اساس اساسنامه جدید شرکت ملی پست ایران که در مرداد ماه سال 1395 به تصویب رسید و با توجه به بند 27 این قانون فضا برای حضور بخش خصوصی در قسمت های غیر حاکمیتی پست مهیا شد .

به همین منظور سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در ابتدای سال 96 اقدام به انتشار فراخوان مزایده پروانه اپراتورهای پست خصوصی کرد و در نهایت دو شرکت ترن پارت تیپاکس و پست پیشگامان بادپا به عنوان برندگان مزایده برگزیده شدند.

اپراتورهای خصوصی پست به غیر از وظایف حاکمیتی عنوان شده در اساسنامه شرکت ملی پست ایران می توانند تمامی خدمات پستی در سراسر کشور را با رعایت استانداردها و بر اساس سطح خدمات تعیین شده به مردم ارایه کنند .

این اپراتورهای خصوصی سرویس های نوین پستی را با فناوری های نوین و ارزش افزوده و با افزایش کیفیت خدمات در سراسر کشور ارایه می کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-03-12 15:41

افزودن دیدگاه جدید