کد مطلب: 

209649
همزمان با برگزاری نخستین نشست خبری برخط آذری جهرمی؛

افتتاح شبکه‌ی فیلم رسانه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات

همزمان با برگزاری نخستین نشست خبری برخط با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، شبکه فیلم رسانه ارتباطات و فناوری اطلاعات رسما افتتاح شد.
افتتاح شبکه‌ی فیلم رسانه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات

به گزارش سیتنا، همزمان با برگزاری نخستین نشست خبری آنلاین با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شبکه فیلم رسانه ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت رسمی به بهره برداری رسید.

شبکه فیلم رسانه ارتباطات و فناوری اطلاعات موسوم به ICT Media، مدت یک ماه است که کار خود را به صورت آزمایشی بر بستر «آپارات» به آدرس https://www.aparat.com/ictmedia آغاز کرده و با برگزاری نشست خبری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رسما معرفی شد.

ICT Media محلی است برای انتشار کلیپ ها، فیلم ها و برنامه هایی چون همایش ها، جشنواره ها، رویدادها و بزرگداشت ها این وزارتخانه از طریق آن، به صورت زنده برای علاقمندان پخش می شود.

بعد از راه اندازی زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات و پوشش سراسری نسل سوم و چهارم تلفن همراه در شهرهای سراسر کشور و همچنین ارایه تسهیلاتی چون محاسبه نیم بهای استفاده از ترافیک سایت های داخلی، این امکان فراهم شد تا با تولید محتوا بر بستر ارایه کنندگان بومی خدمات، گامی را در جهت افزایش حمایت از تولیدات، خدمات و محتوای داخلی برداشت.

در برنامه امروز در مدت یک ساعت و 20 دقیقه پخش زنده نشست خبری برخط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، آذری جهرمی به حدود 50 سوال از سوی خبرنگاران و اصحاب رسانه سراسر کشور پاسخ گفت و در این مدت بیش از 12هزار کاربر از استان های مختلف، برگزاری برخط این نشست خبری را نظاره گر بودند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-03-11 05:32

افزودن دیدگاه جدید