کد مطلب: 

209500
اطلاعیه کانال اطلاع‌رسانی طرح رجیستری:

از سیم‌کارت جدید برای رجیستری موبایل‌های خاموش مانده، استفاده نکنید

کانال اطلاع‌رسانی طرح ثبت تلفن همراه در اطلاعیه‌ای تأکید کرد که برای فعال نمودن گوشی‌هایی که قرار است به زودی مشمول طرح گردد از سیم‌کارت‌های جدید استفاده نکنید و از سیم‌کارت‌های قدیمی خود استفاده کنید.
از سیم‌کارت جدید برای رجیستری موبایل‌های خاموش مانده، استفاده نکنید

به گزارش سیتنا، کانال اطلاع‌رسانی طرح ثبت تلفن همراه (رجیستری) با انتشار اطلاعیه‌ای تأکید کرد از سیم‌کارت جدید برای رجیستری موبایل‌های قدیمی استفاده نکنید.

در متن این اطلاعیه آمده است:

"قابل توجه آن دسته از افرادی که با قرار دادن سیم‌کارت درون گوشی‌های خود که تاکنون خاموش بوده است، اقدام به فعال کردن آن‌‌ها نموده‌اند؛

توصیه اکید می‌گردد برای فعال نمودن گوشی‌هایی که قرار است به زودی مشمول طرح گردد و تاکنون خاموش بوده است، از سیم‌کارت‌هایی که به تازگی خریداری شده است استفاده نکنید و از سیم‌کارت‌های قدیمی خود استفاده کنید.

چنانچه شخصی از سیم‌کارت نو برای فعال کردن گوشی خود استفاده نماید، مسئولیت ثبت نشدن گوشی بر عهده شخص می‌باشد.

پس از قرار دادن سیم‌کارت درون گوشی، حتی المقدور با آن تماسی حاصل کنید و یا پیامکی ارسال نمایید.

جهت اطمینان از ثبت شدن گوشی‌ها در سامانه، پس از گذشت چند ساعت از قراردادن سیم‌کارت درون گوشی، از طریق کد دستوری #7777* و یا اپلیکیشن همتا اصالت تلفن همراه را از طریق فرآیند استعلام اصالت نمایید.

توصیه اکید می‌گردد که قراردادن سیم‌کارت درون گوشی را به ساعات پایانی موکول نکنید. در این‌ صورت مسوولیت هرگونه عواقب ناشی از آن برعهده شخص می‌باشد.

نظر به برخی ابهامات پیش آمده درباره اطلاعیه فوق، ذکر چند نکته ضروری به‌نظر می‌رسد:

دستورالعمل فوق مربوط به افرادی است که یا دارای تلفن همراه آکبندی هستند که هنوز داخل آن سیم‌کارت قرار نگرفته است و یا دارای تلفن همراه کارکرده‌ای هستند که چندین ماه خاموش بوده است، لذا افرادی که در حال حاضر در حال استفاده از تلفن همراه خود هستند، لازم نیست اقدام خاصی انجام دهند.

قرار دادن سیم‌کارت درون تلفن همراه به منظور شناسایی تلفن همراه توسط شبکه‌های اپراتوری صورت می‌پذیرد.

همانگونه که بارها تذکر داده شد، فروشندگان محترم لازم است تا تلفن‌های همراه موجود در فروشگاه خود را که قرار است به زودی مشمول طرح گردد را در اسرع وقت به فروش رسانند."

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-03-09 18:16

افزودن دیدگاه جدید