کد مطلب: 

209460

همایش بین‌المللی بندر هوشمند با تکیه بر ظرفیت‌های اینترنت اشیاء برگزار شد (+تصاویر)

همایش بین‌المللی بندر هوشمند در تاریخ هشتم اسفندماه 96 با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مدیرعامل شرکت‌های کشتیرانی بین‌المللی و دیگر دست‌اندرکاران صنعت حمل و نقل دریایی در سازمان بنادر برگزار شد.
همایش بین‌المللی بندر هوشمند با تکیه بر ظرفیت‌های اینترنت اشیاء برگزار شد (+تصاویر)

به گزارش سیتنا، در این همایش یک روزه که با سخنرانی افتتاحیه دکتر آبایی، مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی کار خود را آغاز کرد، بیش از 350 تن از مدیران و مسوولان سازمانهای صنعت حمل و نقل دریایی از داخل و خارج کشور حضور داشتند.

مهندس محمد جابری، مدیرعامل شرکت اتصال صنعت میانه (ESM) به عنوان حامی اصلی این کنفرانس، در بخشی از سخنرانی خود به تشریح ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخل کشور در حوزه‌ی اینترنت اشیاء پرداخت.

وی در ادامه با تمرکز بر رویکرد مدیریت مصرف انرژی در بخش‌های مختلف سازمان بنادر و دریانوردی، راهکارهای توسعه یافته توسط این شرکت در این حوزه را ارائه داد.

شایان ذکر است که حدود 11 سخنران خارجی و 3 سخنران ایرانی در زمینه‌ی مفاهیم، تکنولوژی‌ها، هوشمندسازی لجستیک بنادر، شبیه سازی بنادر هوشمند، مدیریت محیط زیست در بنادر هوشمند و سایر موضوعات مرتبط به ایراد سخنرانی پرداختند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-03-08 13:29

افزودن دیدگاه جدید