کد مطلب: 

209458

شهرداری تهران با شاخص گذاری مشکلات تهران می‌تواند تحول ایجاد کند

در صورت احصاء شاخص های اصلی مشکلات تهران و هدف‌گذاری برای کاهش آن‌ها می‌توان بازار بزرگی از فعالیت‌ها را ایجاد و تحول در کسب‌وکار را محقق کرد.
شهرداری تهران با شاخص گذاری مشکلات تهران می‌تواند تحول ایجاد کند

به گزارش سیتنا، دکتر سراییان در پنل زیست‌بوم نوآوری شهری و نحوه تعامل با استارتاپ ها ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در سطح کشور فرصت های بسیار مناسبی در جهت افزایش سرعت و کیفیت ارائه خدمات به مردم فراهم‌شده است.

وی افزود: در صورت تعریف نیازها و خدمات روی بستر فراهم‌شده می‌توان بزرگ‌ترین خدمت در حوزه رفاه و آسایش مردم را محقق کرد که تبلور آن در حوزه شهر هوشمند بروز پیدا می‌کند.

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران، با اشاره به زیرساخت‌های ایجادشده برای توسعه ارائه خدمات گفت : گذرگاه ملی تبادل اطلاعات (GSB) ایجادشده و هم‌اکنون خدمات (G2G) بر بستر آن با دستگاه‌های دولتی ارائه می‌شود وی ادامه داد : همچنین بستر فنی برای ارائه خدمات دولت به کسب‌وکارها (G2C) نیز فراهم‌شده که با نهایی شدن تدوین آیین‌نامه‌ها در این حوزه خدمات موردنظر اجرایی خواهد شد.

دکتر سراییان با اشاره به قانون دسترسی آزاد به اطلاعات تصریح کرد: اجرای این قانون بر عهده وزارت ارشاد بوده و سایتی نیز برای آن ایجادشده است که شهروندان می‌توانند سوا لات خود را از دستگاه‌های اجرایی از طریق این درگاه مطرح و دستگاه‌ها موظف هستند در یک مدت‌زمانی مشخص پاسخ لازم را ارائه کنند.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر پیش‌نویس پنج لایحه قانونی در حوزه فناوری اطلاعات تدوین‌شده که از طریق سایت رسمی سازمان فناوری اطلاعات ایران در اختیار صاحب‌نظران قرارگرفته است که از صاحبان اندیشه می‌خواهم برای تکمیل این لایحه‌ها به ما کمک کنند و نظرات خود را اعلام نمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-03-08 12:52

افزودن دیدگاه جدید