کد مطلب: 

209407
مهندس آذری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت:

اینترنت در سال آینده گران نخواهد شد/ قیمت‌های پهنای باند در دنیا در حال ارزان شدن است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: اینترنت در سال آینده گران نخواهد شد و همیشه در دنیا اینگونه است که قیمت‌های پهنای باند در حال ارزان شدن است.
اینترنت در سال آینده گران نخواهد شد/ قیمت‌های پهنای باند در دنیا در حال ارزان شدن است

به گزارش سیتنا به نقل از خبرگزاری‌ها، مهندس آذری جهرمی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت درباره اقدامات وزارت ارتباطات در حوزه اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی در لایه های مختلف در این وزارتخانه تعریف شده است که یک لایه مهم آن ، توسعه فناوری اطلاعات به عنوان زیرساخت توسعه سایر بخشها است و ما باید زیرساخت‌های لازم برای تامین ارتباطات مناسب برای کشور را فراهم کنیم. در حال حاضر همه شهرهای کشور از خدمات نسل سوم و چهارم برخوردار شده‌اند.

وی در ادامه افزود: تکلیفی هم در حوزه پهنای باند ثابت منازل داشته که در حال برنامه ریزی برای رفع موانع سرمایه‌گذاری در این بخش هستیم و تنظیم مقررات این بخش نیز انجام شده است.

آذری جهرمی با اشاره به اینکه افزایش محتوای داخلی جزئی از برنامه‌های ماست، خاطر نشان کرد: با تغییر تعرفه‌ها در مصوبه 266، ظرفیت محتوای داخلی 40 درصد رشد کرده است که عدد قابل توجهی است اما باید تلاش کنیم این عدد را رشد دهیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه رشد کسب و کار حوزه فاوا امسال قابل توجه بود، تصریح کرد: در سال آینده برای رفع موانع این کسب و کارها برنامه ریزی خواهیم کرد و بستر مناسب برای زیست بوم این کسب و کارها را فراهم می کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه پیوست فناوری در عرصه تولیدات داخلی نیز ابلاغ شده و در حال پیگیری است، گفت: اینترنت در سال آینده گران نخواهد شد و همیشه در دنیا اینگونه است که قیمت‌های پهنای باند در حال ارزان شدن است.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-03-07 14:10

افزودن دیدگاه جدید