کد مطلب: 

209383

انعقاد توافق‌نامه همکاری مخابرات با "مبنا تلکام" و "آسیاتک" در راستای اجرای مصوبه 260

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تأکید بر اولویت تعامل با اپراتورها در شرکت مخابرات اعلام کرد: در راستای اجرای مصوبه 260 کمیسیون تنظیم مقررات، با شرکت‌های مبنا تلکام و آسیا تک توافق‌نامه همکاری به امضا رسید.
انعقاد توافق‌نامه همکاری مخابرات با "مبنا تلکام" و "آسیاتک" در راستای اجرای مصوبه 260

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری ضمن اعلام مطلب فوق خاطرنشان کرد: در چارچوب مقررات رگولاتوری و به‌منظور اجرای مصوبه 260 دارندگان پروانه‌های FCP می‌توانند در تمام بخش‌های ارتباطات سیمی و کابلی به ارائه خدمات بپردازند.

وی افزود: به‌منظور تحقق این مصوبه، در طی ماه‌های گذشته با شرکت‌های شاتل و های وب توافق‌نامه همکاری منعقد شد و اکنون پس از مذاکرات صورت گرفته، شرکت‌های مبنا تلکام و آسیاتک نیز طبق مصوبه 260 با شرکت مخابرات ایران توافق‌نامه همکاری به امضا رساندند.

سید مجید صدری اظهار کرد: به‌منظور تحقق مشتری مداری، رقابتی‌تر شدن بازار ارتباطات ثابت و تسهیل ارائه خدمات در این بخش، فرصت جدیدی برای استفاده حداکثری از منابع و امکانات زیرساختی دارندگان پروانه‌های ارتباطات ثابت طبق مصوبه 260 فراهم‌شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: آمادگی داریم با سایر شرکت‌های FCP نیز طبق مقررات حاکم بر ارائه خدمات عمده‌فروشی بیت استریم که از سوی کمیسیون تنظیم مقررات به اپراتورها ابلاغ‌ شده است، توافق‌نامه  همکاری منعقد کرده و حداکثر هم‌افزایی را به‌منظور توسعه بازار ارتباطات ثابت کشور برقرار سازیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-03-06 17:44

افزودن دیدگاه جدید