کد مطلب: 

209379
ادبیات مواجهه با ارباب رجوع در شرکت مخابرات ایران تغییر می یابد؛

در پی برخورد نامناسب یکی از پرسنل شرکت مخابرات با ارباب رجوع؛ مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن عذرخواهی، کارمند خاطی را توبیخ کرد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، اعلام کرد: امروز مطلع شدم یکی از پرسنل شرکت مخابرات، با ارباب‌رجوع برخورد نامناسبی داشته و با بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد که متأسفانه این موضوع صحت داشته است. همین‌جا ضمن عذرخواهی از همه مشتریان عزیز شرکت مخابرات ایران، باید اعلام کنم که بلافاصله فرد فوق توبیخ و از محل خدمت خود جابجا شد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن عذرخواهی با کارمند خاطی برخورد کرد

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری ذیل عنوان "تکریم ارباب رجوع؛ حلقه کلیدی زنجیره کسب و کار" در اینستاگرامش نوشت:
امروز مطلع شدم یکی از پرسنل شرکت مخابرات، با ارباب‌رجوع برخورد نامناسبی داشته و با بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد که متأسفانه این موضوع صحت داشته است.
همین‌جا ضمن عذرخواهی از همه مشتریان عزیز شرکت مخابرات ایران، باید اعلام کنم که بلافاصله فرد فوق توبیخ و از محل خدمت خود جابجا شد.
باید توجه کنیم که وقتی ارباب‌رجوع را اولویت اول می‌نامیم، باید در تاروپود و تمام لحظات کار حرفه‌ای خود به‌طورجدی به این اصل پایبند باشیم. مشتری، قلب سازمان است و بدون تکریم، تعظیم و ادای درست و به‌موقع نیاز او، هویتی برای ما باقی نمی‌ماند. نادیده‌گیری مشتریان، نشانه عدم مسئولیت‌پذیری، تعهد و خلاف رفتار حرفه‌ای است و هر مسئله و برخوردی از سوی مشتریان و ارباب‌رجوع باید در کمال صبر و ادب پاسخ داده شود.
تأکید می‌کنم هر یک از ما باید در هر جایگاه و سطح سازمان، سازگاری و مدارا در شرایط غیرقابل‌پیش‌بینی را رعایت کنیم.
باید همیشه در جهت خدمت به مردم و در جهت مشتری مداری عمل کنیم تا در پی آن نیز انتظار وفاداری از مشتریان را داشته باشیم و بدانیم صحبت از نیکی و احسان فقط در مقوله مادیات نمی‌گنجد و رفتار و منش خاضعانه مقدم بر آن است.
قدرت یک زنجیر در ضعیف‌ترین حلقه آن نهفته است؛ پس به این اصل مدیریتی پایبند باشیم و نگذاریم هیچ حلقه ضعیفی در زنجیره باشد و پیوسته با اقدام به‌موقع، نقاط ضعف را برطرف کنیم.
با همه این اوصاف بجاست از همه همکاران دلسوزی که در خدمت رسانی به وظایف خود و ادای حق مشتری به بهترین نحو عمل می کنند، قدر دانی و تشکر کنم.
در صورت وجود موارد مشابه از طریق این صفحه اطلاع رسانی کنید.
امیدوارم و انتظار دارم بیش از این شاهد چنین اتفاقاتی در مجموعه وزین شرکت مخابرات ایران نباشم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-03-06 15:39

افزودن دیدگاه جدید